عضو تحریریه
سارا مرتضوی

سارا مرتضوی

تهران، تهران
درباره من:
عضویت: شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۶
  1. سارا مرتضوی
    سارا مرتضوی | چهار شنبه, ۴ دی ساعت ۱۸:۲۹

    @Cloud strife
    یادم نرفته. حتماً :)

    توم ریدر و داستان سقوط استودیو Core Design

    سارا مرتضوی
    سارا مرتضوی | جمعه, ۶ دی ساعت ۲۱:۲۰

    @P1
    اینا فقط بازی‌هایی بودند که کوردیزاین ساخته. باقی بازی‌ها مال استودیوهای دیگه‌ان.

    توم ریدر و داستان سقوط استودیو Core Design

    سارا مرتضوی
    سارا مرتضوی | شنبه, ۱۱ آبان ساعت ۲۱:۴۹

    @John Marston
    آره دقیقن. احساس می‌کردم به نسبت کوآنتوم بریک، دوباره یه کم «رمدی»تر شده بازی :)

    ساختمان‌های واقعی که در طراحی «قدیمی‌ترین خانه» در بازی کنترل نقش داشته‌اند

    سارا مرتضوی
    سارا مرتضوی | شنبه, ۱۱ آبان ساعت ۲۱:۵۲

    @DAVID19CAGE
    منم باهات موافقم. شخصیت‌پردازی‌های بازی یه‌کمی ضعیف بود. اون آقا پیره هم اسمش آهتی‌ه :)

    ساختمان‌های واقعی که در طراحی «قدیمی‌ترین خانه» در بازی کنترل نقش داشته‌اند

    سارا مرتضوی
    سارا مرتضوی | شنبه, ۱۱ آبان ساعت ۲۳:۰۲

    @Esi007JvdNr
    بازهم تکرار می‌کنم: هرکس که نقد بازی‌ای را که دیگری ساخته و پرداخته، توهین به شخص‌ِ خودش تلقی می‌کند، یک موجود «متوهم» است. هرکس حرفی را که من «نزده‌ام»، به من نسبت می‌دهد و در قبالش به بنده «توهین» می‌کند، یک موجود «متوهم» است. هرکس که کورکورانه چیزی را «می‌پرستد» و مقام «قدسی» برایش در نظر می‌گیرد، یک موجود «متوهم» است.

    این را به آن دوستی که دنبال «بیانیه» بود هم انتقال دهید. شاید که کارش راه افتاد :)

    ساختمان‌های واقعی که در طراحی «قدیمی‌ترین خانه» در بازی کنترل نقش داشته‌اند

    سارا مرتضوی
    سارا مرتضوی | جمعه, ۲۶ مهر ساعت ۱۴:۱۸

    @L
    بله می‌ریم حتمن. زمانش معلوم نیست.

    ری‌لود قسمت هفتم: خدای جنگ

    سارا مرتضوی
    سارا مرتضوی | جمعه, ۲۶ مهر ساعت ۱۴:۱۹

    @fortnitehater
    جی‌تی‌ای به ذاته یک آی‌پی منشوریه. ربطی به صحنه‌هاش نداره. آی‌پی غیرقانونیه توی ایران.

    ری‌لود قسمت هفتم: خدای جنگ

    سارا مرتضوی
    سارا مرتضوی | جمعه, ۲۶ مهر ساعت ۱۴:۲۶

    @Daniel Of Rivia
    «خانم مرتضوی نظر شما محترمه اما طوری از نسخه 2018 درباره تغییرات و داستان بازی انتقاد می‌گیرد که انگار این تغییرات نسخه جدید نباید ایجاد می‌شدند. »
    تا جایی که من یادم میاد، بنده گفتم «دمشون گرم که یک بازی رو کوبیدند و از اول ساختند و ریسکش رو پذیرفتند.» منتها «پذیرفتن ریسک» به این معنی نیست که «سبک جدید» رو تونسته باشن به بهترین نحو اجرایی کنند. از دید بنده، اولین نسخه از ریبوت جدید گادآووار یک دست‌گرمی برای استودیو سازنده بوده و امیدورام در آینده بتونن روی تغییراتی که ایجاد کردن، بیش‌تر وقت بذارن و کار کنن و بهترش کنن. من برعکس شما، جای تعریف و تمجید از هرچیزی، سعی می‌کنم نگاه انتقادی داشته باشم و نه، معیارم برای «شاهکار» خوندن یک اثر، خیلی سفت و سخت‌گیرانه‌تر از این حرفاست :)

    ری‌لود قسمت هفتم: خدای جنگ

    سارا مرتضوی
    سارا مرتضوی | جمعه, ۲۶ مهر ساعت ۱۴:۳۷

    @Red hood
    «- اتفاقا گاد 2018 هم با یه نبرد شروع میشه، باس فایت balder تو یک ساعت اول بازی چیه پس؟»
    منظور صحنه‌ی شروع بازیه، نه یک ساعت اول بازی :) و بحث بهتر یا بدتر بودن هم نبوده، صرف «ذکر تفاوت آغاز بازی‌ها» ازش نام بردیم.

    ری‌لود قسمت هفتم: خدای جنگ

    سارا مرتضوی
    سارا مرتضوی | جمعه, ۲۶ مهر ساعت ۱۴:۴۲

    @علی زارعی
    بحث بر سر «بت‌سازیه» همیشه دوست عزیز. عده‌ای فکر می‌کنند «چون یک عنوان رو تجربه می‌کنند و چون از نظرشون اون بازی، بهترین ساخته‌ی تاریخ بشریته»، پس هیچ‌کس هیچ حقی نداره ذره‌ای به ایرادات بازی اشاره کنه. که خب از این خبرا نیست. جالبه که حتی بعضی کامنتا حرف بنده رو، که سندش بیست‌سانت بالاتر (تو ویدیو) موجوده رو هم تحریف می‌کنن! از اینه که بیش‌تر شاخم درمیاد. در هر صورت، گاد‌آو‌وار نه یک شاهکار، بلکه یک بازی خوب و لذت‌بخشه که نتونسته تو همه‌ی جنبه‌ها صد در صد عالی ظاهر بشه. به هر حال ایراداتی چه از لحاظ داستانی چه گیم‌پلی‌ای به این بازی وارده، حالا چه ما بخوایم اون‌ها رو ببینیم چه نبینیم، ولی درکل در ذات موضوع تغییری ایجاد نمی‌شه :)

    ری‌لود قسمت هفتم: خدای جنگ

صفحه ۱۰ از ۵۰