عضو تحریریه
علی گودرزی
تهران، تهران
درباره من:
Buried underground but i'll keep coming
Buried underground but i'll keep coming
عضویت: جمعه, ۰۵ تیر ۱۳۹۴
پست
چهار شنبه, ۲۵ تیر ۹۹, ۲۲:۰۳پست
چهار شنبه, ۲۵ تیر ۹۹, ۱۰:۰۰نظر
@404 Error
سلام به Error 404 گل. دمت گرم بابت کامنتت
این یکی دو ساعت اخیر تقریبا همهی بررسیهای گوست رو دنبال کردم. نگرانی اصلیم روی سیستم کامبت و ماموریتهای جانبی بود و تو بررسیها، این ۲ مورد رو از نقاط قوت بازی دونسته بودن. مخصوصا که ماموریتهای فرعی اون رو کنار ویچر ۳ میذاشتن که برای گوست یه اتفاق عالیه.
یه سری داستان بازی رو دوست داشتن. یه سری دوست نداشتن یه سری هم از بخش مخفیکاری تمجید کردن و یه سری هم هوشمصنوعی رو مشکلدار دونستن. برای قضاوت این موارد بازی، تجربهی خودمون لازمه.
یه مورد از نقدها که برام عجیب بود، این بودش که لیپ سینک نبودن انیمیشن دهان کاراکترها با دوبلهی ژاپنی رو مشکلدار دونسته بودن و بابتش از بازی نمره کم کردن. راستش این مورد تو بازیهایی مثل DMC 5 و فاینال فانتزی ۷ هم دیده میشد و از اونها نمره کم نکرد؛ اینکه وجود چنین موردی توی گوست باعث پایین اومدن نمرهش شده برام یکم عجیبه. یه سری سایتها هم قطع نشدن بامبو رو ایراد دونستن. اینکه سر لیپ سینک نبودن دوبله یا قطع نشدن بامبو، زحمت ۷ ساله یه تیم زیر سوال بره یکم کملطفی هست.
در کل بخوام بگم؛ واقعا خوشحالم که ساکرپانچ تونست اون مواردی که نگرانشون بودم رو خیلی خوب پیاده بکنه توی بازی و خیالم راحت شد. دمت هم گرم بابت کامنتت و اینکه نظرم رو پرسیدی. گلترینی
نظر
تو بازیهای اخیر واچ داگز و اسسینز کرید همیشه یهسری نکتههای مخفی پیدا میشد که نشون میداد این ۲تا بازی در حقیقت توی یک دنیا جریان دارن؛ الان دیگه این قضیه رسما تایید شدش. واقعا باحاله کارشون
پست
دوشنبه, ۲۳ تیر ۹۹, ۲۱:۲۸پست
دوشنبه, ۲۳ تیر ۹۹, ۱۹:۳۰پست
دوشنبه, ۲۳ تیر ۹۹, ۰۰:۴۲پست
جمعه, ۲۰ تیر ۹۹, ۲۲:۰۱پست
جمعه, ۲۰ تیر ۹۹, ۲۱:۱۸پست
جمعه, ۲۰ تیر ۹۹, ۰۰:۱۳