نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۸

تریلر زمان عرضه نسخه پی سی بازی Death Stranding منتشر شد

جدیدترین تریلر از بازی Death Stranding پی‌سی‌بازها را برای ماجراجویی در جهان این اثر آماده می‌کند.

حدود ۶ ماه پس از عرضه‌ی بازی Death Stranding برای کنسول پلی ‌استیشن 4، حالا نوبت به عرضه‌ی نسخه‌ی کامپیوتر آن رسیده است. در جریان آخرین اخبار بازی و درحالی که تنها ۱ روز به انتشار جهانی نسخه‌ی پی سی این بازی زمان باقی است، تریلر زمان عرضه‌ی این نسخه‌ی به‌خصوص از «دث استرندینگ» منتشر شده است.

نسخه‌ی پی‌سی بازی با یک‌سری بهینه‌سازی ویژه در دسترس گیمرهای کامپیوتر قرار خواهد گرفت. دث استرندینگ آخرین اثری بود که توانست از نشریه‌ی فامیتسو، نمره‌ی کامل ۴۰ از ۴۰ را کسب کند و حالا، صدرنشین فروش آثار موجود در استیم است. تغییراتی مثل اضافه شدن حالت Very Hard (بسیار سخت)، اضافه شدن پشتیبانی از مانیتورهای فوق عریض (Ultra Wide)، کراس‌اور با بازی Half Life (از نظر آیتم‌های پوششی) و مواردی از این دست، نسخه‌ی پی‌سی بازی را دستخوش یک‌سری تغییر کرده‌اند.

دث استردنیگ در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۹ را کسب کرد. در خلاصه‌ی بررسی اثر نام‌برده در زومجی، چنین می‌خوانیم:

بازی دث استرندینگ در نهایت به محصولی کاملا سلیقه‌ای تبدیل شده است. هرچند بازی انواع و اقسام سازه‌ها، آیتم‌ها و اسلحه را دارد اما در نهایت گیم‌پلی متفاوت آن نمی‌تواند تمام بازیکنان را مجذوب خود کند. البته اگر با آن کنار بیایید و وظیفه سم را به عنوان یک پورتر قبول کنید، نهایت لذت را از دنیای بازی خواهید برد. دث‌استرندینگ چه در ارائه داستانی اوریجینال و چه در زمینه طراحی و موسیقی توانسته تا محصولی درخور را ارائه کند. اگر تجربه‌ای متفاوت می‌خواهید دث استرندینگ بازی شما خواهد بود در غیر این صورت بهتر است به گزینه‌های دیگری فکر کنید.

پی‌ سی‌بازها از فردا می‌توانند به تجربه‌ی این اثر بپردازند. نسخه‌ی پی سی دث استرندینگ تا به این لحظه، میانگین امتیازات ۸۸ را در بلاگ متاکریتیک ثبت کرده است. در ادامه توجه شما را به تریلر روز عرضه‌ی این اثر جلب می‌کنیم.

تماشا از یوتیوب


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده