نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۵

تاریخ پخش انیمیشن سریالی سوسیس پارتی اعلام شد

شبکه آمازون پرایم ویدیو با انتشار پوستر جدیدی از زمان پخش انیمیشن سریالی بزرگسالانه Sausage Party: Foodtopia پرده برداشت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه آمازون پرایم ویدیو از زمان پخش انیمیشن سریالی Sausage Party: Foodtopia (سوسیس پارتی: فودتوپیا) رونمایی کرد. این شبکه در توییت جدیدی اعلام کرد: «مهمانی سوسیسی تنها پیش‌غذا بود. سوسیس پارتی: فودتوپیا به‌شکل داغ و آماده در تاریخ ۲۱ تیر ۱۴۰۳ (۱۱ جولای ۲۰۲۴) سرو می‌شود.» نخستین پوستر این انیمیشن سریالی در حساب ایکس Amazon Prime قابل مشاهده است.

انیمیشن سریالی Sausage Party: Foodtopia یک اسپین-آف برای فیلم Sausage Party به‌حساب می‌آید که در سال ۲۰۱۶ روی پرده سینما رفت. انیمیشن مهمانی سوسیسی داستان مواد غذایی یک بقالی را روایت می‌کند که از وحشتی آگاه می‌شوند که در خانه انتظارشان را می‌کشد. این انیمیشن با بودجه‌ی ۱۹ میلیون دلاری موفق به فروش بیش از ۱۴۱ میلیون دلار در گیشه شد که آن را به یکی از موفق‌ترین انیمیشن‌های دارای درجه سنی بزرگسال در طول تاریخ تبدیل کرد.

درحال‌حاضر جزئیات داستانی انیمیشن سریالی سوسیس پارتی: فودتوپیا مخفی نگه داشته می‌شود. ست روگن، کریستن ویگ، مایکل سرا، دیوید کرامهولتز و ادوارد نورتون دوباره نقش‌های قبلی خود را این سریال بزرگسالانه تکرار می‌کنند. از صداپیشه‌های تازه Sausage Party: Foodtopia نیز می‌توان به ویل فورته، سم ریچاردسون، ناتاشا راثول و یاسر لستر اشاره کرد. آریل شفیر و کایل هانتر وظیفه نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجرایی این انیمیشن را برعهده داشتند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده