عضو تحریریه
علی گودرزی
تهران، تهران
درباره من:
Buried underground but i'll keep coming
Buried underground but i'll keep coming
عضویت: جمعه, ۰۵ تیر ۱۳۹۴
پست
جمعه, ۲۳ خرداد ۹۹, ۰۲:۱۹پست
جمعه, ۲۳ خرداد ۹۹, ۰۱:۵۵پست
جمعه, ۲۳ خرداد ۹۹, ۰۱:۲۰پست
جمعه, ۲۳ خرداد ۹۹, ۰۰:۵۷پست
چهار شنبه, ۲۱ خرداد ۹۹, ۰۹:۴۵نظر
@Halo4
ببین به چندتا موضوع بستگی داره یکیش درجهی سختیشه. اگه روی یه درجهی سختی مثل هارد بازی بکنی چون سختیش شدیدا زیاد میشه بیشتر طول میکشه. یکیش هم اینکه ماموریتهای جانبی رو دنبال بکنی یا نه. با توجه به این موارد از ۱۲ ساعت تا حدود ۲۰ ساعت شاید هم بیشتر سرگرمت میکنه و محتوا داره. نیمنگاه رو ببین نادر و آرش به این قضیه هم اشاره میکنن.
نظر
عالی بود عالی. به به. این بازی لذت خالصه چه تجربه کردنش چه تماشا کردنش. واقعا عالی بود
پست
سه شنبه, ۲۰ خرداد ۹۹, ۱۲:۰۰نظر
@Matin Marvel
سلام متین. ببین فضای داستان بازی خیلی خیلی فانتزیه. لحن جدی که تو بازیهای مشابه مثل مافیا یا GTA هست رو نمیتونی توی این بازی پیدا کنی. اگه با روایت فانتزی اون کنار میای، ساعتها سرگرمی و اتفاقات فوقالعاده باحال توی این بازیها در انتظارتن و کلی باهاشون میتونی خوش بگذرونی.
نظر
@RHINO CRYSIS
سلام به راینو کرایسیس گل؛ دمت گرم بابت نظرت و توجهی که داشتی به این موضوع
ببین چون برای تولید نسخهی ریمسترشدهی یه بازی تقریبا تمام توجههای تیم تولید روی گرافیک معطوف میشه، در نتیجه انتظار حل شدن ایرادات قدیمی بازی و غیبت اونا توی نسخهی ریمسترشده، طبیعیه. با وجود اینکه گرافیک Saints Row The Third Remastered یه جهش فوقالعاده بزرگ رو داشته نسبت به نسخهی اصلی، یه سری از ایراداتی که تو نسخهی ده سال پیش بوده رو هم با خودش به نسل هشت اورده و اونا حل نشدن (باگهای سایهزنی/نورپردازی و شباهت NPCها)؛ برای یه بازی ریمسترشده، این یه ایراد مهمه و در دراز مدت هم روی تجربهی بازیکن اثر داره. برای همین تجربهای که میتونست عالی باشه و نمرهای مثل ۹ رو بگیره، به یه تجربهی «خیلی خوب / خوب» تبدیل میشه (توی سیستم ارزشگذاری عددی). برای همین تصمیم گرفتم بهجای نمرهی ۹، ۸.۵ رو بدم. صدالبته که ۸.۵ هم نمرهی خیلی خوبیه.
بازم دستت دردنکنه به این موضوع اشاره کردی و نظرت رو به اشتراک گذاشتی. دمت خیلی خیلی گرم.