نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۱

Watch Dogs Legion امکان هدایت یکی از نوادگان شخصیت‌های Assassin’s Creed را فراهم می‌کند

شاید جالب‌ترین ویژگی Watch Dogs Legion، قابل بازی بودن تک تک کاراکترهای دنیای بازی باشد؛ از جمله‌ی این موارد، باید به یکی از نوادگان شخصیت جیکوب فری (Jacob Frye) از Assassin's Creed Syndicate اشاره کرد.

برای افرادی که با شخصیت جیکوب فری آشنایی ندارند، باید گفت که او به همراه خواهر دوقلوی خود Evie کاراکترهای پروتاگونیست بازی Assassin’s Creed Syndicate بودند. جیکوب به‌عنوان یک Master Assassin از British Brotherhood در دورای ویکتوریایی در لندن فعالیت می‌کرد. اتفاقات بازی Watch Dogs Legion تقریباً دو قرن بعد از وقایع Syndicate جریان دارد اما شهر لندن، نقطه‌ی اشتراک آن‌ها است. به همین دلیل، گنجاندن چند نسل آینده‌ی از شخصیت اصلی یکی دیگر از بزرگ‌ترین مجموعه بازی‌های یوبیسافت (Ubisoft) در آن منطقی به نظر می‌رسد.

تصویر زیر که در توییتر منتشر شده، یکی از نوادگان جیکوب و ایوی را به‌عنوان یکی از آدم‌کش‌های حرفه‌ای بازی Watch Dogs Legion در لندن نشان می‌دهد:

حضور یکی از نوادگان شخصیت جیکوب فری از اساسینز کرید سیندیکیت در واچ داچز لجیون

در متن توییت نوشته شده که « Watch Dogs Legion امکان بازی به‌عنوان یکی از نوادگان شخصیت Jacob Frye را فراهم می‌کند. یک ارتباط عالی بین دو مجموعه‌ی بزرگ.»

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، کاراکتر مذکور با نام Sandra Cassidy مشخص شده است. او یکی از آدم‌کش‌های حرفه‌ای بازی است که از یک سلاح Desert Eagle برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کند. مشابه این سلاح را در COD 4 نیز دیده بودیم. به همین ترتیب می‌توان عبارت «Jacob Frye descendants» را زیر توضیحات حرفه‌ی آدم‌کشی Sandra Cassidy مشاهده کرد. ظاهراً این صفحه بعد از جستجوی عبارات مرتبط با نام Assassin’s Creed نمایش داده شده است.

اینکه آیا افراد دیگری در ارتباط با سایر اساسین‌های محبوب طرفداران در این بازی وجود دارند یا خیر، هنوز نامعلوم است. اما باتوجه به فعالیت دوقلوهای Frye در ناحیه‌ی لندن، ارتباط شخصیت‌های این بازی با آن‌ها منطقی‌تر به نظر می‌رسد.

براساس توضیحات توسعه‌دهندگان، ظاهراً علاوه‌بر این، چند ایستر اگ جالب دیگر نیز در ارتباط با سری Assassin’s Creed در واچ داگز گنجانده شده که بازیکنان می‌توانند به‌دنبال آن بگردند.

Watch Dogs Legion قرار است در تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۲۰ مصادف با پنج‌شنبه ۸ آبان ۹۹ برای پی‌ سی، پلی‌ استیشن 4، پلی‌ استیشن 5، گوگل استیدیا، ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس سری ایکس منتشر شود.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده