عضو تحریریه
محمدحسین جعفریان
،
درباره من:
عضویت: جمعه, ۲۱ آذر ۱۳۹۳
پست
چهار شنبه, ۲ تیر ۰۰, ۱۰:۲۵پست
سه شنبه, ۱ تیر ۰۰, ۱۹:۵۹پست
سه شنبه, ۱ تیر ۰۰, ۱۰:۴۲پست
سه شنبه, ۱ تیر ۰۰, ۱۰:۱۱پست
سه شنبه, ۱ تیر ۰۰, ۰۹:۰۵پست
دوشنبه, ۳۱ خرداد ۰۰, ۱۹:۰۱پست
دوشنبه, ۳۱ خرداد ۰۰, ۱۷:۱۸پست
دوشنبه, ۳۱ خرداد ۰۰, ۱۰:۵۲پست
دوشنبه, ۳۱ خرداد ۰۰, ۱۰:۲۴نظر
@Studious Samurai
سلام Studious Samurai عزیز
باید پذیرفت که حداقل تا اینجا استفادهی بازیهای انحصاری/اختصاصی از دوالسنس قطعا جلوتر از استفادهی بازیهای مولتیپلتفرم از اون بود. در نتیجه باید دید در آینده چه اتفاقی رخ میده. فعلا یک نکتهی بسیار مثبته که اگر کنسول PS5 رو بخری، قطعا به خاطر اون خوشحال میشی؛ اما نه در این حد که بگیم باید به خاطر همین دسته بری PS5 بخری. به قول شما، فعلا یک گیلاس خوشگل و خوشمزهی روی کیک:)
اما وقتی سازندگان از اون بهرهبرداری واقعی میکنن، به هیچ عنوان meh نیست؛ معرکه است. به این شکل که اصلا الآن نمیتونم تجربهی ریترنال و رچت اند کلنک ریفت اپارت بدون جذابیتهای دوالسنس رو متصور بشم. البته من هنوز نسخهی نسل ۹ بازی Metro Exodus رو تجربه نکردم؛ نسخهای که گویا استفادههای جالبی از دوالسنس کرد.
فکر میکنم وقتی بازیهای مولتیپلتفرم به صورت کامل نسل ۸ رو رها کنن، شاهد استفادهی بیشتر و بهتر اونها از این دسته باشیم. از طرفی خود آپدیتهای نرمافزاری سونی برای دسته هم واقعا روی بهبود تجربه تاثیر گذاشتن. مثلا TLoU Part II عملا الآن با نسخهی نسل ۸ داره روی PS5 اجرا میشه و پشتیبانی بهخصوص و فکرشدهای از دوالسنس نداشت. اما بعد از آپدیت نرمافزاری کلی جدید سونی برای دوالسنس، این دسته در اون بازی هم عملکرد بهتری رو از قابلیتهای خاص خود به نمایش گذاشت.
موفق باشی و پاینده