// سه شنبه, ۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۱

بتسدا: نگران آینده مجموعه بازی Wolfenstein نباشید

پیت هاینز، نایب رئیس بخش تبلیغات شرکت بتسدا به طرفدارهای سری بازی ولفنشتاین استودیو Machine Games گفت که نباید نگران آینده‌ی این مجموعه باشند.

بازی Wolfenstein II: The New Colossus در سال ۲۰۱۷ میلادی از راه رسید؛ به‌عنوان تازه‌ترین قسمت بزرگ عرضه‌شده از این مجموعه‌ی شوتر. البته که بازی Wolfenstein: Youngblood و بازی Wolfenstein: Cyberpilot هم در سال ۲۰۱۹ میلادی از راه رسیدند. اما هنوز بازی جدید ولفنشتاین به‌صورت رسمی معرفی نشده است.

بسیاری از طرفدارها امیدوار به مواجهه با بازی Wolfenstein 3 در E3 2021 بودند. اما هنوز خبری از این بازی نشده است. پیت هاینز که مقام بالایی در شرکت بتسدا دارد، به طرفدارها می‌گوید که جای نگرانی نیست. او گفت که بتسدا طبیعتا در رابطه با یک بازی معرفی‌نشده به‌صورت رسمی حرف نمی‌زند؛ تا زمانی‌که پروژه به سطحی رسیده باشند که بتوان راجع به آن صحبت کرد. در نتیجه از صحبت‌های او برداشت می‌شود که شاید زمان زیادی تا معرفی ولفنشتاین بعدی باقی نمانده باشد.

هاینز در مصاحبه رسانه گیم‌اسپات گفت: «صادقانه وقتی می‌خواهیم از این بگوییم که ولفنشتاین یا هر سری بازی دیگر بتسدا در چه وضعیتی قرار دارد، باید صبر کنیم تا به زمانی برسیم که می‌خواهیم راجع به مجموعه صحبت کنیم؛ ما برنامه‌های خود را برای تمام مجموعه‌ها اعلام نکرده‌ایم. ولی شما می‌توانید من را در صدر فهرست افرادی قرار بدهید که می‌خواهند یک بازی ولفنشتاین دیگر را ببینند. پس جای نگرانی نیست».

استودیو ماشین گیمز مشغول ساخت بازی Indiana Jones شده است که مطابق گفته‌ی پیت هاینز هنوز در مراحل «بسیار بسیار بسیار اولیه‌ی تولید» قرار دارد. برخی از گیمرها می‌گویند که پس شاید ماشین گیمز پیش از تمرکز کامل و جدی روی بازی ایندیانا جونز، ولفنشتاین 3 را به پایان برساند و تحویل بازیکن‌ها دهد. جالب این‌جا است که در سال ۲۰۱۹ میلادی پیت هاینز تایید کرد که قطعا ولفنشتاین 3 ساخته می‌شود.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده