ملیکا شفیعی

ملیکا شفیعی

،
درباره من:
عضویت: یکشنبه, ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
6

همه‌چیز درباره اعتصابات هالیوود | بررسی ویدیویی

اگر این مدت اخبار هالیوود را دنبال کرده باشید، از اتمام اعتصاب صنف نویسنده‌ها باخبر هستید. اما می‌دانید که معنی این خبر برای آینده هالیوود چیست؟ مفاد قراردادی که بین طرفین بسته شده چیست؟ و آیا تاثیری روی تولید برنامه مورد علاقه‌تان خواهد داشت یا نه؟

19

خون آشام‌ها چگونه وارد سینما شدند؟

هیچ می‌دانستید که خون‌آشام‌ها و زامبی‌ها نسبت فامیلی نزدیکی با هم دارند؟ یا اینکه خون‌آشام‌های اولیه، اصلا خون نمی‌آشامیدند؟ اگر می‌خواهید واقعیت‌های تعجب‌آور بیشتری را دریابید، این ویدیو را از دست ندهید.

22

حقایق جنجالی باربی که باید بدانید! | از گذشته تا به امروز

در چند ماه اخیر هیچ کس از بمباران رسانه‌ای فیلم باربی در امان نبوده است. فیلمی که به سختی تلاش دارد باربی را به عنوان یک نماد فمینیستی معرفی کند. اما تاریخ باربی به ما نشان می‌دهد که واقعیت چیز دیگری است. 

16

وقتی جن ها وارد سینما شدند! | تاریخچه فیلم های جنگیری

اصلا می‌دانستید مراسم جن‌گیری که در فیلم‌ها می‌بینیم، یک آئین واقعی است که سال ۱۶۱۲ در رُم وضع شد؟ با ما همراه باشید تا درباره تاریخ جن‌گیری بیشتر بدانیم.  

35

داستان ترسناک فیلم جنگیر پاپ | کشیش آمورث کیه؟!

احتمالا فیلم ترسناک جنگیر پاپ را به خاطر بازی راسل کرو دیده باشید. اما اگر با کاراکتر واقعی گابریل آمورث آشنا باشید ترس و لذت فیلم برایتان چند برابر می‌شود!

59

تاریخچه زامبی ها از گذشته تا به امروز

در این مقاله مروری داریم بر تاریخ زامبی‌ها، تا بفهمیم اولین‌بار سروکله‌شان از کجا پیدا شد و سیر تکاملشان را از ادبیات تا سینما و گیم دنبال کنیم.

38

ترسناک ترین عروسک های سینما | از آنابل تا چاکی

چه چیزی عروسک‌ها را اینقدر ترسناک و به یاد ماندنی می‌کند؟ آیا آنابل به خاطر چشم‌های خیره و لبخند تصنعی‌اش ترسناک به نظر می‌رسد، یا توضیح دیگری برای این پدیده وجود دارد؟ با معرفی عروسک های ترسناک سینما همراه ما باشید.

54

داستان واقعی فیلم The Conjuring و خانه تسخیر شده پرون ها!

برای بررسی شباهت‌ها و تفاوت‌های فیلم احضار با پرونده واقعی خانواده پرون‎، آشنایی بیشتر با اد و لورین وارن، کارآگاهان ماورایی، و شنیدن تجربیات پرون‌ها در خانه‌ی تسخیر شده‌شان با این مقاله و ویدیو همراه باشید.

34

آیا نویسنده هری پاتر کپی کرده است؟ | پشت پرده شکایت از جی کی رولینگ

با نزدیک شدن به عرضه‌ی هاگوارتر لگسی برای نسل هشتم، نام دنیای جادویی هری پاتر و خالقش، جی کی رولینگ دوباره سر زبان‌ها افتاده. اما آیا جی کی رولینگ واقعا تنها خالق هری پاتر است؟