نویسنده: ملیکا شفیعی
// شنبه, ۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۱

داستان ترسناک فیلم جنگیر پاپ | کشیش آمورث کیه؟!

احتمالا فیلم ترسناک جنگیر پاپ را به خاطر بازی راسل کرو دیده باشید. اما اگر با کاراکتر واقعی گابریل آمورث آشنا باشید ترس و لذت فیلم برایتان چند برابر می‌شود!

داستان فیلم جن گیر پاپ براساس زندگی یک کشیش واقعی به نام «گابریل آمورث» نوشته شده است. پدر آمورث از ۱۹۸۶ تا زمان مرگش در ۲۰۱۶، جن‌گیر رسمی پاپ بود و تا به امروز شناخته‌شده‌ترین جن‌گیر سرتاسر دنیا محسوب می‌شود. او متولد ۱۹۲۵ در مُدِنای ایتالیاست، و قبل از پیوستن به کلیسای کاتولیک هم زندگی جالب و پرماجرایی داشت: از سربازی در جنگ جهانی دوم، تا گرفتن مدرک حقوق، و کار کردن به‌عنوان یک ژورنالیست. او اولین کسی بود که انجمنی بین‌المللی برای جن‌گیرها تأسیس کرد. جالب است بدانید که همین انجمن، فیلم «جن گیر پاپ» را تایید نمی‌کنند و معتقدند "فقط محصولی هالیوودی و غیرقابل اعتماد" است.

برای حمایت از فیلمزی، لطفا در یوتیوب تماشا کنید

مشخصا اعضای این انجمن شغلشان را جدی می‌گیرند، ولی پدر آمورث ثابت کرده که حتی جن‌گیرها نیز همیشه جدی نیستند. مثلا او همیشه جن‌گیری را با زدن انگشت به دماغش برای تمسخر شیطان شروع می‌کند! او به ادعای خودش، بیش از پنجاه هزار جن‌گیری برگزار کرده است. شاید این رقم به نظر غیر ممکن برسد، اما پدر آمورث معتقد است بعضی اوقات، افراد همزمان تحت سلطه هزاران اهریمن هستند! این فقط یک چشمه از باورها و سخنان عجیب پدر آمورث است. اگر شما هم جذب کاراکتر او شده‌اید برای آشنایی بیشتر ویدئوی ما در چنل فیلمزی را تماشا کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده