نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۴

بازی های اسکوئر انیکس برای پلتفرم‌های بیشتری عرضه می‌شود

شرکت اسکوئر انیکس تمایل دارد سیاست عرضه بازی‌های چندپلتفرمی را تقویت کند.

Square Enix، شرکت توسعه‌دهنده و ناشر بازی‌های ویدیویی ژاپنی به‌تازگی از برنامه‌ کسب‌وکار جدید خود رونمایی کرده است. این شرکت در گزارش درآمدی اخیر خود خاطرنشان کرد برای سه سال آینده برنامه‌ای را جهت پایه‌گذاری رشدی بلندمدت اجرا می‌کند. اسکوئر انیکس این برنامه جدید را از امسال شروع خواهد کرد که تا سال مالی منتهی به مارس ۲۰۲۷ ادامه خواهد داشت.

اسکوئر انیکس در ادامه توضیح داد طرح کسب‌و‌کار جدید بامحوریت چهار ستون اصلی اجرا می‌شود که شامل بهینه‌سازی توسعه سرگرمی‌های دیجیتال، تقویت ارتباط با مشتری، دستیابی به ثبات پایه بیشتر و ایجاد تعادل میان بازده سهام و سرمایه‌گذاری برای رشد هستند.

سفیروث در بازی Final Fantasy 7

ناشر ژاپنی در ادامه تایید کرد برای تحقق این برنامه باید روی توسعه و عرضه بازی‌هایی تمرکز کند که اصل «سرگرم‌کننده بودن» را پیاده‌سازی کرده باشند. همچنین به‌نظر می‌رسد اسکوئر انیکس تمایل بیشتری به گسترش کسب‌وکار خود در زمینه انتشار بازی‌ها، تغییر استراتژی خود به سمت عرضه‌ بازی‌ها برای پلتفرم‌های بیشتر و افزایش فروش دیجیتالی محصولات دارد. این رویکرد می‌تواند کاهش احتمالی عرضه بازی‌های انحصاری کنسولی این شرکت در سال‌های آینده را به‌همراه داشته باشد.

اسکوئر انیکس برای تحقق این برنامه حداکثر ۱۰۰ میلیارد ین برای سرمایه‌گذاری در دوره سه ساله آینده اختصاص می‌دهد که ۲۰ میلیارد ین آن جهت باز خرید سهام برای یک سال در نظر گرفته شده است. این برنامه‌ریزی به اسکوئر انیکس اجازه می‌دهد منابع بیشتری را برای انتشار بازی‌های ویدیویی باکیفیت‌تر آینده به کار گیرد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده