عضو تحریریه
علی معصومی

علی معصومی

،
درباره من:
عضویت: یکشنبه, ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۴

معرفی بازی موبایل Guns'n'Glory WW2: جنگ در جبهه‌های جنگ جهانی دوم!

به نظر شما تجریه  حضور در جبهه‌های جنگ جهانی دوم روی گوشی‌های هوشمند چگونه خواهد بود. امروز قصد داریم شما را با بازی آشنا کنیم که جنگ جهانی دوم را با سبک دفاع از قلعه تلفیق کرده است. در ادامه با معرفی بازی Guns'n'Glory WW2 همراه زومجی باشید. 

1

معرفی بازی موبایل ICE: تسخیر جهانی از نقطه و خط!

شما تا به حال با بازی‌های مفهومی بسیاری مواجه بوده اید. این بازی نیز یکی دیگر از این بازی‌ها است که سبکی استراتژی دارد و می‌تواند به تجربه‌ای متفاوت در دستگاه‌های موبایل تبدیل شود. در ادامه با معرفی بازی موبایل ICE همراه زومجی باشید. 

1

معرفی بازی موبایل Radiant Defence: دفاع از قلعه!

در ژانر بازی‌های Tower Defence، بازی‌های بسیاری ساخته شده اند که می‌توان گفت کمتر موفقیتی کسب کرده اند. اما این بازی توانسته برای خود شهرتی دست و پا کند. در ادامه با معرفی بازی Radiant Defence همراه زومجی باشید. 

معرفی بازی موبایل Criminal Case: حل معماهای پلیسی به دست شما

کاراگاه بودن را با این بازی ماجراجویانه و زیبا تجربه کنید. پرونده‌های جنایی منتظر شم پلیسی شما هستند و باید آن را به کمک همکاران، حل و فصل کنید. در ادامه با معرفی بازی زیبا و معمایی «پرونده‌ جنایی» همراه زومجی باشید. 

1

معرفی بازی موبایل: The Silent Age: سفر در عصر خاموش

جو یک آدم معمولی است، با زندگی معمولی و کار معمولی. اما در یک روز معمولی اتفاق غیر معمولی برای او می‌افتد! او مرد غریبه‌ای را می‌بیند که از آینده آمده و دستگاهی را به او می‌دهد...

معرفی بازی موبایل DOOORS 4: کلید درهای بسته در دستان شما!

اگر می‌توانید، درها را بگشایید و برای این کار از تمام ابزارها و قابلیت‌های گوشی هوشمند خود استفاده کنید. امروز در بخش معرفی بازی موبایل قصد داریم شما را با یک بازی معمایی جذاب و زیبا آشنا کنیم. با معرفی بازی DOOORS 4 همراه زومجی باشید. 

معرفی بازی موبایل Help Me Jack: رهایی از زباله‌دان هسته‌ای!

آینده اینجا است. جایی که زمین به زباله‌دان هسته‌ای تبدیل شده است و شما باید برای نجات زمین از دست زباله‌ها و موجودات عجیب و غریب، آماده شوید. در ادامه با معرفی بازی موبایل Help Me Jack همراه زومجی باشید. 

معرفی بازی موبایل Garou: فرار از گالری مخوف!

شما در یک گالری هنری، تنهای تنها، گیر افتاده‌اید. برای رهایی از آن باید به نشانه‌هایی که در اشیاء موجود در گالری وجود دارد دقت کنید و آنها را رمزگشایی کنید. همه این آثار هنری، راز تکامل یک بازی معمایی زیبا و مرموز هستند. در ادامه با معرفی بازی موبایل Garou همراه زومجی باشید. 

معرفی بازی موبایل Paradise: دِوی را نجات دهید!

دِوی اشتباها با خوردن یک قارچ سمی، وارد دنیایی شده که گویی بهشت است اما برای دوی جهنم است. او را در رها شدن از این دنیای عجیب و غریب، کمک کنید! در ادامه با معرفی بازی موبایل Paradise همراه زومجی باشید. 

5

زیبا‌ترین کنسول‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی

وقتی نام کنسول‌های بازی می‌آید، قطعا برای همه ما کنسول‌هایی تداعی می‌شوند که امروزه دیگر وجود ندارند ولی یاد و نامشان همواره در ذهن ما جاری است. در ادامه با معرفی زیباترین کنسول‌های بازی تمام ادوار با زومجی همراه باشید.

صفحه ۱ از ۴