نویسنده: علی معصومی
// پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

معرفی بازی موبایل Help Me Jack: رهایی از زباله‌دان هسته‌ای!

آینده اینجا است. جایی که زمین به زباله‌دان هسته‌ای تبدیل شده است و شما باید برای نجات زمین از دست زباله‌ها و موجودات عجیب و غریب، آماده شوید. در ادامه با معرفی بازی موبایل Help Me Jack همراه زومجی باشید. 

زمین بایر هسته‌ای

بازی جک کمکم کن! مربوط به زمانی است که زمین دیگر از زباله‌های هسته‌ای انباشته شده و رآکتورها، سموم رادیواکتیو و موجودات عجیب و غریب آن را احاطه کرده اند. با بروز چنین رویداد هسته‌ای اسف باری، موجودات زنده روی زمین دچار دگرگونی شده و به موجوداتی با چشمان ورقلمبیده و ترسناک تبدیل شده اند. که به دلایل نامعلوم، انسان‌هایی که نجات یافته اند را در قفس‌های بزرگی زندانی کرده اند.

معرفی بازی موبایل: Help Me Jack: رهایی از زباله‌دان هسته‌ای!

فردی به نام جک، گروهی از بازماندگان و قهرمانان را گرد هم آورده و درصدد است تا با پیدا کردن شهرهای گمشده در گوشه و کنار دنیا به دنبال انسان‌هایی بگردد که هنوز باقی مانده اند. شما نیز یکی از اعضای این گروه هستید تا با جک و دیگر دوستانتان در این امر بزرگ، هم پیمان شوید.

کار شما رفتن به پایان دنیا و آماده سازی یک گروه خبره و کار درست است تا علت این رویداد شوم را بیابید و انسانیت را باز پس بگیرید. قطعا وظیفه سنگینی است که بر دوش شما قرار داده شده است، اما باید در آن موفق شوید.

هر باقیمانده که نجات بدهید، وارد تیم شما شده و در انجام ماموریت‌ها به شما کمک می‌کند. ممکن است نتوانید همه را نجات دهید و البته نباید از این موضوع نگران شوید، همان تعدادی که باعث شوند شما در ادامه نبرد جان سالم به در ببرید، برای شما کافی است. با از بین بردن رآکتورها و هیولاها، منتظر پاداش‌ها و امتیازات ویژه باشید.

معرفی بازی موبایل: Help Me Jack: رهایی از زباله‌دان هسته‌ای!
گرافیک عالی

این بازی از گرافیک کارتونی بسیار خوبی بهره‌مند است. نبرد با هیولاهای عجیب و غریب به خوبی طراحی شده و هر ضربه شمشیر شما، نوری را به دنیای سیاه و در تاریکی فرورفته، می‌نشاند.

البته می‌توانید به جای شمشیر از اسلحه نیز استفاده کنید. در واقع شما در ابتدای بازی، شخصیت خود را انتخاب و بر اساس نیاز و علاقه خودتان، آن را مجهز می‌کنید. چه اهل شمشیر زنی باشید و چه عاشق تفنگ بازی، در نهایت هدف شما نابود کردن است.

در سمت چپ تصویر، کنترل کننده حرکتی و در سمت راست، ۵ دکمه عملیاتی قرار دارد. که ۴ عدد آن برای حمله و یکی برای دفاع قرار داده شده است. با بازی کردن متوجه می‌شوید که دکمه‌ها و جهت‌ها بسیار ساده و روان هستند.

برای انجام بازی به اینترنت احتیاج دارید.

تهیه شده در زومجی

دانلود از آیتونز | دانلود از گوگل‌پلی | دانلود از کافه‌بازار


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده