نویسنده: علی معصومی
// چهار شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۷

معرفی بازی موبایل Paradise: دِوی را نجات دهید!

دِوی اشتباها با خوردن یک قارچ سمی، وارد دنیایی شده که گویی بهشت است اما برای دوی جهنم است. او را در رها شدن از این دنیای عجیب و غریب، کمک کنید! در ادامه با معرفی بازی موبایل Paradise همراه زومجی باشید. 

بازی‌ای از جهان عرب

معرفی بازی موبایل: Paradise: دِوی را نجات دهید!

از کمپانی تازه متولد شده بیروتی که توسط دو برادر خلاق به نام‌های لبنان نادر و آرز نادر تاسیس شده است، بازی‌ای به دست آمده که تمرکز ویژه بر مناطق عرب نشین دارد. در واقع تفاوت این کمپانی با دیگر کمپانی‌های بازی‌ساز هم همین "حال و هوای عربی" داشتن بازی‌ها و در کل تولیدات آن است. همانطور که ما نیز در کشورمان چنین نگرش‌های بومی را مد نظر قرار می‌دهیم.

بازی "بهشت" (که با نام کامل رهایی از بهشت) عرضه شده است، بر اساس باورهای جالبی شکل گرفته است. همانطور که می‌دانیم، خاورمیانه را قسمتی از بهشت می‌دانند که با داشتن آب و هوایی مناسب و همچنین پیشینه تاریخی و دینی آن، این باور شکل گرفته است. اما شرایط کنونی که بر آن حاکم است باعث شده تا شخصیت اصلی بازی به نام دِوی (Devi) بخواهد از آنجا رهایی پیدا کند. دِوی پس از خوردن یک جور قارچ سمی، خود را در این بهشت جهنمی یافته و سفر او در این کارزار آغاز شده است.

معرفی بازی موبایل: Paradise: دِوی را نجات دهید!

این بازی دارای ۱۵۰ مرحله است که در هر مرحله، با ضربه زدن به سمت چپ و راست صفحه نمایش، دوی را از روی موانع می‌پرانید تا به درگاه اصلی رسیده و مرحله را به پایان ببرد. هر مرحله دارای ۳ هدف است که علاوه بر به پایان رساندن مرحله، آنها را نیز کسب کنید:

۱. سریع‌ترین زمان
۲. تعداد قارچ‌های جمع آوری شده
۳. تعداد نوش دارو‌های جمع آوری شده

معرفی بازی موبایل: Paradise: دِوی را نجات دهید!

این بازی با داشتن گرافیکی خوب و داستانی ماجراجویانه، از جمله بازی‌های جالب و البته اعتیاد آور است. پیشنهاد می‌کنیم آن را امتحان کنید.

تهیه شده در زومجی

دانلود از آیتونز | دانلود از گوگل پلی | دانلود از کافه بازار


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده