// دوشنبه, ۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۳۰

وجود ویژگی ری تریسینگ روی تمامی نسخه های Avatar: Frontiers of Pandora

سازندگان بازی Avatar: Frontiers of Pandora بیان می‌کنند که این بازی روی تمامی پلتفرم‌ها حتی پی سی از قابلیت ری تریسینگ استفاده خواهد کرد.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که تریلر بازی Avatar: Frontiers of Pandora برای اولین‌بار در رویداد یوبیسافت فوروارد در E3 2021 پخش شد و توانست طرفداران را حسابی هیجان‌زده کند. استودیوی Massive یوبیسافت، سازنده‌ی بازی آواتار، به‌طور واضح اعلام کرده است که بازی جهان باز Avatar: Frontiers of Pandora به‌دنبال استفاده از سخت‌افزار کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس برای ارائه یک تجربه فوق‌العاده است و باتوجه‌به چیزهایی که آن‌ها قصد داشتند ارائه کنند، آن‌ها نمی‌توانستند بازی را روی پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان پیاده کنند.

یکی از کارهایی که بازی قصد دارد در سطح بصری انجام دهد، اختصاص دادن بخشی از بازی به قابلیت ری تریسینگ است. نیکولای استفانوف، مدیر فنی برنامه‌نویسی، در مصاحبه‌ی خود با سایت آلمانی Gamestar گفت که بازی Avatar: Frontiers of Pandora استفاده از قابلیت ری تریسینگ را اجباری می‌داند. این به این معنا است که در هر سیستم عاملی که بازی قابل اجرا باشد، قابلیت ری تریسینگ باید همیشه روشن باشد. استفانف گفت: «آواتار اثری خواهد بود که فقط با ری تریسینگ به تصویر کشیده می شود.» او همچنین در ادامه گفت که توسعه‌دهندگان همچنین اقدامات لازم را انجام می‌دهند تا اطمینان حاصل کنند که کیفیت و عملکرد بازی بسته به سخت‌افزاری که در حال اجرا است، بهینه شود.

سوالی که پیش می‌آید این است که اگر بازی Avatar: Frontiers of Pandora را روی کامپیوتری بازی کنید که از ویژگی ری‌تریسینگ بهره نمی‌برد، چه کار باید کرد؟ در این موارد، بازی به عنوان راه حل به یک نرم‌افزار ری تریسینگ تکیه می‌دهد. استفانوف در مورد اینکه دقیقاً داده‌های عملکردی در آن مواقع قرار است چگونه باشد چیزی بیان نکرد، اما در ادامه گفت که محاسبات ری تریسینگ نرم‌افزار در بازی به طرز شگفت آوری سریع است.

بازی  Avatar: Frontiers of Pandora در سال ۲۰۲۲ برای کنسول برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، کامپیوتر و استادیا عرضه خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده