// شنبه, ۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۹

امکان تجربه رایگان بازی Dying Light

بازی Dying Light به مناسبت ششمین سالگرد انتشار خود به مدت چند روز رایگان شده است.

۶ سال پیش استودیو تک‌لند (Techland)، بازی Dying Light را منتشر کرد و این بازی توانست اکثرا نقدهای مثبتی را دریافت کند. استودیو تک لند بااین‌حال حتی پس از عرضه‌ی این بازی، به پشتیبانی از این بازی ادامه داد و محتویات بسیاری را به همراه اصلاحاتی فراوان به بازی اضافه کرد. به‌تازگی این استودیو اعلام کرده است که به مناسبت شش امین سالگرد انتشار بازی Dying Light، این بازی از تاریخ ۷ اسفند ماه تا تاریخ ۱۱ اسفند ماه روی استیم به‌صورت رایگان قابل تجربه است.

تک لند به همراه این اعلامیه، یک تریلر جدید نیز منتشر کرده است که ایونت‌هایی را که به مناسبت ۶ سالگی بازی Dying Light تا چندین روز آینده درون بازی برگزار می‌شود معرفی می‌کند. هفته‌ی اول ایونت کوواپ Zombie Hunt از تاریخ ۷ اسفند ماه تا تاریخ ۱۱ اسفند ماه همزمان با رایگان شدن این بازی روی استیم برگزار می‌شود. هفته‌ی دوم این ایونت از تاریخ ۱۳ اسفند ماه تا ۲۰ اسفند ماه برگزار خواهد شد و شما می‌توانید در طی این ایونت‌ها با دشمنان جدیدی روبه‌رو ‌شوید و می‌توانید آیتم‌های متنوعی را به‌دست ‌آورید. در ادامه شما می‌توانید این تریلر را تماشا کنید.

اگر درنهایت در طی این چند روز از بازی خوشتان آمد، شما می‌توانید این بازی را با تخفیف ۶۶ درصدی با قیمت ۱۳.۵۹ دلار خریداری کنید. شما همچنین می‌توانید نسخه Enhanced Edition را با ۷۰ درصد تخفیف و با قیمت ۱۷.۹۹ دلار خریداری کنید. تمام پیشرفت شما در طی این چند روز بازی رایگان در استیم پس از خرید به نسخه‌ی کامل بازی منتقل می‌شود.

در این بازی شما در شهر پس از آخرالزمانی هاران که توسط زامبی‌ها تصرف شده است‌، زندگی می‌کنید. شما با استفاده از پارکور و مهارت‌های جنگی و ساخت آیتم‌های مختلف سعی می‌کنید از دست زامبی‌ها زنده بمانید و همچنین سعی خواهید کرد تا از رمز و راز این عفونت کشنده مطلع شوید.

استودیو تکلند در حال حاضر در حال ساخت بازی Dying Light 2 است که در طی مراسم E3 2018 اعلام شد. تاریخ انتشار این بازی در ابتدا برای بهار سال ۲۰۲۰ تنظیم شده بود اما اوایل سال گذشته‌ی میلادی اعلام شد که این بازی تأخیر خورده است.

در ابتدای سال جاری میلادی تک لند وعده داده بود که اخبار هیجان انگیزی را در مورد بازی به‌زودی با طرفداران به اشتراک خواهد گذاشت اما گزارش‌های متعددی که به‌تازگی منتشر شده است به اختلافات شدید بین تیم توسعه‌دهندگان این بازی با هیئت مدیره و محیط کاری نامناسب و پرفشار شرکت اشاره می‌کند.

دانلود از آپارات


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده