نویسنده: آریا بهپور
// یکشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۳۰

استودیو تک لند به هواداران بازی Dying Light 2 بابت کیفیت آن اطمینان داد

تک‌لند مدعی شده فرد جدا شده از استودیو کارگردان هنری آن نبوده و مشکلی برای پروژه پیش نخواهد آمد.

دو روز قبل شاهد انتشار خبری در مورد بازی Dying Light 2 بودیم که حکایت از جدا شدن کارگردان هنری بازی از استودیو تک لند (Techland) داشت؛ خبری که باعث شد طرفداران Dying Light به‌شدت نگران آینده‌ی آن شوند. ولی به‌تازگی مشخص شده که فرد دیگری در این مدت کارگردان هنری بازی بوده و تک‌لند به هواداران خود بابت حفظ کیفیت آن اطمینان داده است.

پاول سلینجر که جزو قدیمی‌ترین اعضای تک‌لند بوده و ۲۲ سال در این استودیو حضور داشته، درحالی از آن جدا شد که علاقمندان بازی و رسانه‌های مختلف او را کارگردان هنری بازی Dying Light 2 می‌دانستند و نگرانی‌ها در این زمینه به جایی رسید که مقامات تک‌لند مجبور به واکنش شده و در این مورد به پی‌سی‌گیمر گفته‌اند که فرد دیگری به نام اریک کوکونیو از بیش‌از یک سال قبل به‌عنوان کارگردان هنری بازی مشغول به فعالیت بوده است، نه سلینجر.

تک‌لند می‌گوید: «می‌خواهیم این اطمینان خاطر را به هواداران بازی بدهیم که هیچ مشکلی برای سِمَت کارگردان هنری بازی پیش نیامده و این وظیفه از نوامبر ۲۰۱۹ در اختیار اریک کوکونیو بوده است. او از آن زمان تا امروز تمام تلاش خود را کرده تا بازی از هر جهت به محصولی باکیفیت تبدیل شود و اعضای تیم هم زیر نظر او در حال کار روی بهترین اثر ممکن هستند.»

بنابراین به نظر می‌رسد نیازی به نگرانی در این زمینه نیست و هرچند یکی از اعضای قدیمی تک‌لند از آن جدا شده، ولی این قضیه به‌طور مستقیم ارتباطی با کارگردانی هنری آن نخواهد داشت. البته این تنها جدایی اعضای تک‌لند از استودیو در ماه‌های اخیر نبوده و اواسط سال قبل هم مطلع شدیم که کریس اولون، از نویسندگان و بازی‌سازان بزرگ این صنعت که در نگارش داستان Dying Light 2 به تک‌لند کمک می‌کرد، به‌دلیل حواشی پیش‌آمده برای او از تیم کنار گذاشته شد.

درنهایت باید دید بازی Dying Light 2 که قرار بود در سال ۲۰۲۰ منتشر شود و با تأخیر مواجه شد، چه سرنوشتی پیدا می‌کند و می‌تواند یک‌بار دیگر مثل نسخه‌ی قبلی خود هواداران زیادی به‌دست آورد یا خیر؛ پروژه‌ای که تک‌لند از اعلام اطلاعات جذابی پیرامون آن در آینده‌ای نزدیک خبر داده است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده