نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۱

آیا بازی جدید Fallout ممکن است زودتر از انتظار عرضه شود؟

منابعی آگاهی ادعا کردند که با محبوبیت روزافزون سریال Fallout، ایکس باکس خواستار تسریع فرایند ساخت بازی جدید این مجموعه شده است.

این روزها نام Fallout را بیش از هر زمان دیگری در رسانه‎‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌شنویم. در هفته‌های اخیر، شاهد پخش سریال Fallout بودیم که با استقبال چشمگیری از سوی مخاطبان مواجه شد. از طرفی این اتفاق موجب شد تا تعداد بازیکنان بازی‌های این مجموعه در تمامی پلتفرم‌ها رشد قابل توجهی را تجربه کند. اما سوی دیگر، آپدیت نسل جدید بازی Fallout 4 نیز در وضعیت اسفناکی منتشر شد تا طرفداران این بازی در سراسر جهان را حسابی ناامید کند.

حالا ادعای جدیدی در رابطه با این بازی مطرح شده است که نشان می‌دهد ایکس باکس به خوبی از شور و اشتیاقی که برای بازی بعدی فال اوت به وجود آمده است، آگاهی دارد و در نظر دارد تا این بازی را زودتر از برنامه‌های اولیه تولید و عرضه کند.

پوستر غیرسمی بازی Fallout 5

درحال حاضر انتظار می‌رود که بازی بعدی Fallout که به احتمال زیاد Fallout 5 نام دارد، حداقل تا سال ۲۰۳۰ یا حتی سال‌های بعد از آن آماده‌ی عرضه شود. استودیوهای بازی‌سازی بتسدا باید قبل از هرچیزی فرایند توسعه بازی Starfield را تکمیل کند و بعد از آن برای ساخت و عرضه بازی The Elder Scrolls 6 آماده شود. اخیرا ادعا شده بود که یک نسخه‌ی قابل بازی از The Elder Scrolls 6 آماده شده است اما هنوز چند سالی تا آماده شدن نسخه‌ی نهایی زمان باقی‌مانده است.

با درنظرگرفتن این موارد و هیجان و محبوبیت مجموعه Fallout در روزهای گذشته، جای تعجب نیست که ایکس باکس خواستار تسریع فرایند توسعه Fallout 5 باشد. جز کوردن در پادکست جدید The Xbox Two ادعا می‌کند که این شرکت از تقاضایی که برای مجموعه‌ی Fallout به وجود آمده است آگاهی دارد و همه‌ به خوبی از موفقیت نسخه‌ی بعدی این مجموعه اطمینان دارند.

در این شرایط یکی از راه‌هایی که این شرکت می‌تواند برای سرعت بخشیدن به زمان آماده‌سازی Fallout 5 به کار بگیرد، گرفتن مسئولیت ساخت این بازی از بتسدا و سپردن آن به یک تیم دیگر است. این کار می‌تواند Fallout 5 را به اولین بازی بزرگ این مجموعه بعد از Fallout New Vegas در سال ۲۰۱۰ تبدیل کند که خارج از بتسدا ساخته می‌شود. البته که باید گفت این هیاهوی به وجود آمده بالاخره فروکش خواهد کرد، اما حالا یک سریال درخشان هم وجود دارد که می‌تواند با هر فصل جدید خود بازیکنان را دوباره به این مجموعه ترغیب کند. 

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع insider-gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده