نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

خرید محصولات گیمینگ از فروشگاه اینترنتی آرس سیستم

مهم‌ترین اتفاق درخرید اینترنتی اطمینان و رضایت کامل مشتری است و تنها هدف آرس سیستم رضایت مشتری است.

همیشه در آرس سیستم تلاش کرده ایم جدیدترین و خاص ترین محصولات گیمینگ از تمامی برندهای معتبر دنیا را در فروشگاه خود داشته باشیم. آرس سیستم محصولات شرکت های مختلف را با ویژگی‌های متفاوت و در گستره ی قیمتی متفاوت برای تمام سلیقه ها و نیازها داریم.

برند استیل سریز

اگر شما هم  جزء دنبال کنندگان استریمرها وگیمرهای حرفه‌ای باشید قطعا به‌دنبال بهترین لوازم گیمینگ هستید. استیل سریز یک برند پیشتاز در زمینه ی لوازم جانبی گیمینگ در دنیا است.

پایه گذاری این شرکت در سال 2001 توسط شخصی به اسم Jacob Wolff-Petersen و تحت عنوان Icemat صورت گرفت.

جیکوب در یکی از سخنرانی های خود چنین می‌گوید: هیچ کس به غیر از بازیکنان حرفه‌ای به این چیزها اهمیت نمی‌دهد من به سرعت خود را درگیر بازیکنان حرفه‌ای کردم و محصولات جدیدی را برای استفاده هرچه بهتر آن‌ها توسعه دادم به‌خصوص که در ابتدای کار اطلاعات زیادی نداشتم با گذشت سال‌ها و با اطلاعاتی که ازطریق گیمرهای حرفه‌ای به‌دست آوردم توانستم به سرعت مسیر توسعه شرکت را پیدا کنم.”

یکی دیگر از عواملی که باعث پیشرفت شرکت Steelseries شد معامله با شرکت مایکروسافت در سال 2003 و intellmouse بود.

این شرکت در سال 2007 نام خود را از Icemat به Steelseries تغییر داده و بروس هاور را که در رشد سریع بخش لوازم جانبی موتورولا بسیار موفق عمل کرده بود به‌عنوان مدیرعامل این شرکت معرفی کرد.

در حال حاضر شرکت استیل سریزتولید کننده انواع وسایل گیمینگ مانند ماوس، هدست، کیبورد، پدست ماوس و … در دنیا است. این برند از محبوبیت خاصی در میان افرادی که به‌صورت حرفه‌ای بازی می‌کنند برخوردار است.

هدست استیل برند Arctis Pro

محصولات گیمینگ استیل سریز

هدست Arctis pro wireless

یک هدست بی‌سیم است که از دو باتری قابل تعویض استفاده می‌کند وهر باتری شما می‌توانید هدست بی‌سیم Artics pro wireless رابه دستگاه بازی و تلفن همراه خود وصل کنید.

می‌توانید از صدای بی‌سیم ۲.۴ گیگاهرتز لذت ببرید و همزمان تماس هم بگیرید برخلاف بسیاری از هدفون‌های دیگر که فرکانس صوتی بین ۲۰ هرتز تا ۲۴ کیلوهرتز را فراهم می‌کنند هدست بی‌سیم Arctis pro wireless صدا را بین ۱۰ هرتز و ۴۰ کیلو هرتز اراِیه می‌دهد که نتیجه صوتی واضح است.

کیبورد و ماوس گیمینگ استیل سریز

کیبورد گیمینگ استیل سریز

کیبوردهای این شرکت دانمارکی محبوبیت زیادی در دنیای گیمینگ حرفه‌ای دارند که همواره کیبوردهای مکانیکی این برند زبان زد تمامی گیمرها است. کیبورد Apex pro  استیل سریز از آن دسته کیبوردهایی ست که نوآوری را ارجحیت داده و سعی کرده از زاویه ی دیگری به کیبوردهای گیمینگ نزدیک شود.

این غول گیمینگ نه‌تنها ظاهر جذاب و خفنی دارد بلکه از سوییچ کلیدهای مغناطیسی جدیدی بهره می‌برد که براحتی می‌تواند برای کارهای مختلف مثل گیمینگ تا تایپ توسط خود کاربر تنظیم شود تا تجربه های متفاوت خود را بسازد این کیبورد با پنج پروفایل RGB مخصوص جذابیتش را دو چندان کرده وحتی برای هر کلید روی کیبورد نور RGB به کار رفته که می‌توان هر کدام از آن ازطریق اپلیکیشن استیل سریز شخصی‌سازی کرد در باالی Numpad کیبورد یک چرخ تنظیم صدا همراه‌با یک صفحه‌نمایش کوچک OLED تعبیه شده که می‌توان در این صفحه‌نمایش تنظیمات مختلف کیبورد اعم از رنگ را و شفافیت نورها انجام داد یا حتی می‌توانید یک گیف یا تصویر بگذارید و آنرا بیش‌تر شخصی‌سازی کنید.

موس Rival 650

امروزه وسایل و تجهیزات بی‌سیم بسیار گسترش یافته و حوزه گیمینگ از این قاعده مستثنی نبوده است. مشکل گجت‌های بی‌سیم شاید ترس همیشگی از اتمام باتری باشد که ممکن است شارژ کردن دوباره ساعت ها طول بکشد و مدت زمان طولانی از وقتتان را بگیرد.

استیل سریز با تکنولوژی شارژسریع تا حد زیادی این مشکل را برطرف کرده است بطوری که با ۱۵ دقیقه شارژ کردن تا ۱۲ ساعت از ماوس استفاده کنید و بخش ویژه این ماوس استفاده از رنگ‌های RGB در لوگو و دیگر نقاط آن است که شکل و شمایل جذاب و خاصی به آن می‌دهد.

نتیجه: استیل سریز یک برند پیشتاز در زمینه لوازم جانبی گیمینگ است که هدفون ، کیبورد و ماوس، موس پد گیمینگ در این زمینه دارد محصوالت استیل سریز را می‌توانید از فروشگاه آرس سیستم خریداری کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده