طراحی بازی Scalebound از سال ۲۰۰۶ آغاز شده است
طی مصاحبه اخیری که با
هیدکی کامیا
، خالق و کارگردان بازی Scalebound انجام شده، وی گفته Scalebound ای که این روزها شاهد آن هستیم، بارها دستخوش تغییر شده و بسیاری از ایدههای متفاوتی که در گذشته برای این بازی ارائه شده، در بازی امروزی حذف شدهاند. کامیا اعلام کرده یکی از این ایدهها، حتی از بازی Bayonetta هم قدیمیتر بوده است:
زمانی که کار تولید Scalebound را آغاز کردیم، قصد داشتیم یک بازی برای کنسول تولید کنیم که با استفاده از کنترلر آن به دایناسور فرمان میدادید. در این بازی کنترل دایناسور در دستان شما قرار داشت و با دستورات خود، میتوانستید تقاضای انجام هر کاری را از این موجود بکنید. پس از اینکه بازی Bayonetta را تولید و روانه بازار کردیم، مجددا به ارائه ایدههای جدید برای Scalebound پرداختیم. یکی از اولین چیزهایی که به ذهن من رسید، تولید یک بازی بود که در آن اژدها وجود دارد. بنابراین دایناسور را به اژدها تغییر دادیم، اما در آن زمان شخصیت اصلی بازی از دِرو (شخصیت موسفید این روزهای Scalebound) ضعیفتر بود. درواقع همراه این اژدها یک دختر ضعیف بود که باید از قدرتهای این موجود برای زنده نگه داشتن خود استفاده میکرد.
در ادامه راه، کامیا متوجه شده اگر یک شخصیت قوی که بتواند از شمشیر استفاده کند در کنار این اژدها قرار بگیرد، این بازی به محصول هیجانانگیزتری تبدیل خواهد شد. همین ایده، چیزی است که این روزها از بازی Scalebound مشاهده میکنیم. این بازی دارای یک شخصیت مذکر قوی با شمشیر و البته یک اژدهای عظیمالجثه است که نقش مهمی در بازی دارد. بازی Scalebound تعطیلات سال نو میلادی ۲۰۱۶ به صورت انحصاری برای کنسول
ایکسباکس وان
منتشر خواهد شد. شما همچنین میتوانید
اطلاعات کاملی را از گیمپلی، داستان
و
در زومجی مطالعه کنید.
منبع: VG247