نویسنده: عرفان بدری
// چهار شنبه, ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۶

بازی Ghost of Tsushima 2 احتمالا به‌زودی معرفی می‌شود

طبق گزارش‌ها، احتمال دارد که سونی برای معرفی بازی Ghost of Tsushima 2 در چند ماه آینده برنامه داشته باشد.

این‌طور که به‌نظر می‌رسد پلی استیشن قصد دارد در آینده‌ای نزدیک از دنباله‌ بازی Ghost of Tsushima رونمایی کند. بر‌اساس اطلاعاتی که توسط شخصی با نام کاربری Haothors در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده است، بازی Ghost of Tsushima 2 در زمان نامشخصی از سال ۲۰۲۴، احتمالا می یا ژوئن (اردیبهشت تا تیر ۱۴۰۳) در یکی از رویدادهای آنلاین پلی استیشن معرفی خواهد شد. مثل هر خبر غیررسمی‌ای، باید به ادعا نیز به‌چشم یک شایعه نگاه کرد و نباید صد درصد آن را قطعی دانست.

بااین‌حال منبع انتشار این خبر در گذشته سیستم مورد نیاز نسخه کامپیوتر بازی Horizon Forbidden West را پیش از اعلام رسمی افشا کرده بود که این موضوع به‌گفته‌های او در رابطه با ساخت بازی Ghost of Tsushima 2 اعتبار بیشتری می‌بخشد. جدا از این خبر، چند روز پیش شایعه انتشار بازی Ghost of Tsushima برای پلتفرم کامپیوتر منتشر شد، موضوعی که پیش از این نیز گزارش‌هایی در رابطه با آن منتشر شده بود و اکنون به‌نظر می‌رسد که به‌عرضه نسخه کامپیوتر این بازی استودیو ساکر پانج نزدیک شده‌ایم.

پوستر بازی Ghost of Tsushima

این اثر تا چند ماه دیگر چهارمین سالگرد انتشار خود را جشن می‌گیرد، اما سونی تاکنون نسخه پی‌سی بازی را معرفی نکرده است. بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی در چند سال گذشته برخی از آثار انحصاری خود مثل بازی The Last of Us Part I، بازی Marvel’s Spider-Man، بازی God of War و بازی Uncharted: Legacy of Thieves Collection را در دسترس کاربران پلتفرم کامپیوتر قرار داده است و باتوجه‌به محبوبیت بالای بازی Ghost of Tsushima این احتمال وجود دارد که پس از چهار سال شاهد بیرون آمدن آن از انحصار پلی استیشن باشیم.

استودیوی ساکر پانج از زمان عرضه بخش چندنفره بازی Ghost of Tsushima که Ghost of Tsushima: Legends نام داشت و بعدها در قالب یک بازی جداگانه نیز در دسترس قرار گرفت و همچنین انتشار نسخه Director's Cut بازی Ghost of Tsushima، به‌سکوت کامل خبری فرو رفته است و درحال‌حاضر نمی‌دانیم روی چه پروژه‌ای کار می‌کند.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده