نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۵

احتمالا شش شخصیت بازی Tekken 8 فاش شدند

احتمالا نام ۶ شخصیت از بازی Tekken 8 که هنوز به‌صورت رسمی معرفی نشده‌اند، فاش شده است.

به‌گفته شرکت بندای نامکو، بازی Tekken 8 در زمان عرضه شامل فهرست بزرگتری از مبارزان نسبت به نسخه‌های قبلی خواهد بود. تاکنون بسیاری از این شخصیت‌ها در تریلرهایی اختصاصی معرفی شده‌اند و حال به نظر می‌رسد نام برخی دیگر از مبارزهای رونمایی‌نشده، فاش شده است.

نسخه تست شبکه خصوصی Tekken 8 از هفته گذشته در دسترس بازیکنان پلی استیشن 5 قرار گرفت و از امروز روی ایکس باکس و کامپیوتر عرضه می‌شود. برخی کاربرها با استفاده از چیت انجین توانستند داده‌های این تست را بررسی کنند و از این طریق فهرست جدیدی از مبارزان معرفی‌نشده‌ی بازی را فاش کنند.

درحالی‌که تعدادی از مبارزان این فهرست از جمله پائول فینیکس، مارشال لاو، کینگ و لروی اسمیت همان شخصیت‌هایی هستند که قبلا به‌طور رسمی توسط بندای نامکو برای بازی Tekken 8 معرفی شدند. برخی دیگر هنوز تایید نشده‌اند که شامل ۶ نام از جمله شاهین، ریون، زفینا، یوشیمیتسو، استیو فاکس و آلیسا بوسکونوویچ هستند. با این وجود هنوز مشخص نیست این مبارزان قبل از انتشار به بازی Tekken 8 وارد شوند یا در قالب شخصیت‌های الحاقی در آینده در دسترس قرار می‌گیرند.

بازی Tekken 8 هم‌اکنون برای کامپیوترها، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در حال توسعه است. با اینکه هنوز تاریخ عرضه این بازی مشخص نشده اما بندای نامکو برای انتشار آن تا قبل از آوریل ۲۰۲۴ برنامه‌ریزی کرده است.

نظر شما درباره این اخبار چیست؟ آن را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده