// یکشنبه, ۱ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۶

عذرخواهی سازندگان Diablo 4 بابت به‌روزرسانی اخیر این بازی

سازندگان بازی Diablo 4 با معذرت‌خواهی بابت اتفاقات آپدیت اخیر، از به‌روزرسانی جدید بازی هم رونمایی کردند.

در جدیدترین لایواستریم برگزار شده، برخی توسعه‌دهندگان Diablo 4 شامل جو پیپیورا، دستیار کارگردان بازی، جو شلی، کارگردان آن و آدام فلچر، رئیس جامعه کاربران دیابلو ۴ اظهار کردند استودیو با نرف کردن (ضعیف ساختن برای موارد) کاراکترها در آپدیت اخیر این بازی کار اشتباهی انجام دادند. فلچر گفت: «این بهترین روش تجربه بازی برای بازیکنان نیست. ما قصد نداریم دیگر چنین پچی عرضه کنیم و صدای شما را به‌طور واضح شنیدیم».

این سازندگان بیان کردند استودیو در تلاش خود برای متعادل کردن برخی از موارد با قدرت بالاتر در بازی خوب عمل نکردند و پیپیورا می‌گوید «برخی مواقع ما آن را به درستی درک نمی‌کنیم». همچنین اعلام شد پچ ۱.۱.۱، جدیدترین به‌روزرسانی بازی در طول دو هفته آینده منتشر خواهد شد.

این آپدیت قصد دارد تعداد دشمنان در Nightmare Dungeons و Helltides را زیادتر کند و میزان ایکس‌پی دریافتی از لول ۵۰ تا ۱۰۰ هم تنظیم خواهد شد. همچنین دیگر بهبودها هم در دیابلو ۴ اعمال خواهد شد؛ مثل فضای ذخیره اضافی و افزایش تعداد ذخیره اکسیرها به عدد ۹۹. به‌علاوه هزینه تغییر کاراکترها هم تقریبا ۴۰ درصد کاهش خواهد یافت.

دشمن اصلی بازی دیابلو 4

در ادامه بلیزارد قصد دارد لایواستریم‌های Campfire Chat بیشتری در نزدیکی آپدیت‌ها برگزار کند تا نظرات سازندگان درباره برخی تغییرات بیان شود. همچنین آن‌ها می‌خواهند بازخورد بازیکنان از این به‌روزرسانی‌ها را بگیرند. یک کمپ‌فایر چت در روز ۶ مرداد (۲۸ ژوئیه) برگزار خواهد شد تا توضیحاتی درباره پچ جدید بازی ارائه گردد.

افزودنی است آپدیت جدید Diablo 4 اخیرا عرضه شد و کاربران با هجوم به یوزر اسکور بازی در وبسایت متاکریتیک نارضایتی خود را از آن اظهار کردند. این نمره روی پی‌سی به عدد ۲.۸، روی پلی استیشن 5 معادل ۲.۵ و روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس برابر ۴.۲ شده بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده