// جمعه, ۳۰ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۲۲

تریلر جدید Armored Core 6: Fires of Rubicon با محوریت داستان بازی

به‌تازگی باندای نامکو تریلر جدیدی را از بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon پخش کرده است که در جریان آن شاهد بخش‌هایی از داستان هستیم.

شاید طرفدارهای امروزی فرام‌سافتور، این استودیو را بیشتر با بازی‌های الدن رینگ، دارک سولز و همچنین Sekiro یا Bloodborne بشناسند. بااین‌حال سری Armored Core از جمله مجموعه‌های قدیمی متعلق به این استودیو است. در نتیجه کاربرهای بسیاری منتظر جدیدترین نسخه این سری با نام Armored Core 6: Fires of Rubicon هستند.

شرکت باندای نامکو (Bandai Namco Entertainment)، ناشر بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon، به‌تازگی تریلر جدیدی را از این بازی منتشر کرده است. در جریان تریلر Armored Core 6 شاهد بخش‌هایی از داستان بازی هستیم. درواقع پیش‌زمینه داستانی کاراکتر بازی را مشاهده می‌کنیم که با اسم رمز C4-621 شناخته می‌شود.C4-621 و گروه او را می‌بینیم که عازم یک مأموریت می‌شود تا تلاش کند که یک Cannon لیزری بسیار بزرگ را از بین ببرد.

دراین‌میان یک تانک به آن‌ها حمله می‌کند و در انتها، تنها یک ربات جنگی (Mecha) باقی می‌ماند. پس از خلاص کردن تانک، ربات جنگی هسته خود را منفجر می‌کند تا Cannon لیزری را هم از بین ببرد. این در حالی است که داستان قهرمان بازی همین‌جا به پایان نمی‌رسد و پس از زنده شدن مجدد، به او یک فرصت دوباره برای مبارزه کردن داده می‌شود؛ فرصتی که شخصیت اصلی را وارد Rubicon 3 می‌کند.

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید. بازی Armored Core 6 در تاریخ سه شهریور ماه (۲۵ اوت) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس منتشر می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده