نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

عرضه نسخه کنسولی و واقعیت مجازی بازی Phasmophobia در اواسط تابستان سال جاری

استودیو‌ بازی‌سازی Kinetic به‌تازگی اعلام کرده است که بازی Phasmophobia به‌زودی در دسترس کاربران کنسول‌های نسل نهمی قرار خواهد گرفت.

هما‌ن‌طور که شما همراهان گرامی زومجی احتمالا از آن مطلع هستید، بازی Phasmophobia در سال ۲۰۲۰ میلادی روی پلتفرم استیم و به‌صورت Early Access منتشر شد. به‌طور قطع می‌توان گفت ساخته استودیو Kinetic Games از زمان عرضه خود تا به امروز با استقبال خوبی مواجه شده است.

توسعه‌دهندگان اثر موردنظر با عرضه به‌روزرسانی‌های مختلف کیفیت آن را بهبود دادند و به‌طور مداوم از بازی خود پشتیبانی کرده‌اند. وقوع این امر باعث شده است که تعداد بازیکنان بازی Phasmophobia با رشد مواجه شود. حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، طبق اعلام سازندگان بازی موردنظر، این اثر در آینده‌ای نزدیک در دسترس مخاطبان بیشتری قرار خواهد گرفت. شما عزیزان در ادامه می‌توانید تریلر منتشر‌شده را برای اعلام این خبر را مشاهده کنید.

از آپارات دانلود کنید

توسعه‌دهندگان بازی Phasmophobia در جریان Xbox Games Showcase Extended اعلام کردند که ساخته ترسناک خود را در ماه اوت سال جاری میلادی برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان عرضه خواهند کرد. همچنین Kinetic Games تایید کرده است که این بازی برای کنسول پلی استیشن ۵ نیز با پشتیبانی کامل از هدست واقعیت مجازی PS VR2 در دسترس خواهد بود.

بازیکنان می‌توانند این بازی را به‌صورت گروهی یا تکی پیش ببرند. هدف بررسی مکان‌های مختلفی است که توسط ارواح و موجودات ماورالطبیعه تسخیر شده‌اند. با استفاده از طیف وسیعی از آیتم‌های قرارداده شده در درون بازی و تکنیک‌ها، بازیکنان سعی می‌کنند با موجودات معرفی‌شده تماس برقرار کنند و اهداف آن‌ها را شناسایی کنند. با‌این حال انجام این کار، بدون‌شک خطراتی را به خود به همراه دارد.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه‌های خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده