نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۷

حضور ۵۵ بازی در رویداد PC Gaming Show 2023

رویداد پی سی گیمینگ شو ۲۰۲۳ شاهد حضور تعداد زیادی بازی جدید مثل Dune: Awakening و Baldur’s Gate 3 است که بسیاری از آن‌ها برای اولین‌بار به گیمرها معرفی خواهند شد.

با اینکه نمایشگاه E3 امسال لغو شد، رویدادهای گیمینگ زیادی در ماه ژوئن ۲۰۲۳ برگزار خواهند شد که گیمرها می‌توانند انتظار اخبار هیجان‌انگیزی را از آن‌ها داشته باشند. یکی از این موارد، PC Gaming Show است که در تاریخ ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) راس ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد و میزبانی آن برعهده Sean “Day[9]” Plott و فرانکی وارد خواهد بود. در جدیدترین اخبار PC Gamer آمده که این مراسم شاهد حضور ۵۵ بازی مختلف خواهد بود که ۱۵ مورد از آن‌ها برای اولین‌بار معرفی می‌شوند.

رویداد PC Gaming Show توسط رسانه پی‌سی گیمر میزبانی می‌شود که با تمام قوا برای برگزاری این رویداد تلاش می‌کند. شان پلات ملقب‌به Day[9] بار دیگر برای میزبانی پی‌سی گیمینگ شو باز خواهد گشت. از جمله بازی‌هایی که در این مراسم به نمایش گذاشته خواهند شد باید به Baldur’s Gate 3 از استودیوی Larian اشاره کرد که در ماه اوت (مرداد-شهریور) به فاز دسترسی اولیه وارد می‌شود.

Frostpunk 2 از استودیوی 11Bit و یک بازی جدید از تیم توسعه‌دهندگان Klei Entertainment از دیگر مواردی است تاکنون تایید شده است. همچنین بازی Dune: Awakening از استودیوی Funcom نیز در پی سی گیمینگ شو امسال حضور خواهد داشت. Dune Awakening اثری در ژانر جهان‌باز/نقش‌آفرینی MMO و بقا است که در آن گیمر در سرزمین‌های سیاره‌ی آراکیس باید با انواع تهدیدهای محیطی و غیرمحیطی که وجود دارد، مقابله کند.

تاریخ برگزاری رویداد PC Gaming Show 2023

نکته جالب توجه رویداد PC Gaming Show امسال این است که در این مراسم از هوش مصنوعی برای اعلام اخبار استفاده خواهد شد. به‌گفته برگزار کنندگان این مراسم گفتند که از نتیجه‌ی این کارت کاملا اطمینان دارند. باید دید که آیا این یک رویکرد فان و کمدی برای رویداد امسال است یا اینکه یک استفاده واقعی و شایان توجه از فناوری ترند این روزهای جهان تکنولوژی است.

رویداد The Summer Game Fest برای برگزاری در تاریخ ۱۸ خرداد (۸ ژوئن) و رویداد Ubisoft Forward برای برگزاری در تاریخ ۲۲ خرداد (۱۲ ژوئن) برنامه‌ریزی شده است. همچنین باید چهارشنبه هفته‌ی آینده، ۲۴ می (۳ خرداد) راس ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران منتظر نمایش جدیدی از پلی استیشن شوکیس باشیم.

رویداد PC Gaming Show 2023 ازطریق یوتیوب، استیم و پلتفرم‌های دیگر به‌صورت زنده پخش خواهد شد. طی هفته‌های پیش رو منتظر جزئیات بیشتر درباره این مراسم باشد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده