// پنجشنبه, ۲ تیر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۴

اضافه شدن سه اتومبیل و یک پیست جدید به بازی Gran Turismo 7

استودیو پولی‌فونی دیجیتال با انتشار آپدیت رایگان 1.17 بازی Gran Turismo 7، مجددا تعداد پیست‌ها و ماشین‌های حاضر در آن را افزایش داد.

دو خودرو از شرکت سوزوکی با نام‌های کامل Suzuki V6 Escudo Pikes Peak Special ’98 و Suzuki Vision Gran Turismo (Gr.3 Version) به همراه اتومبیل 1932 Ford Roadster حالا در بازی ریسینگ Gran Turismo 7 در دسترس گیمرها قرار دارند. زیرا استودیوی ژاپنی Polyphony Digital یک بار دیگر با انتشار آپدیت رایگانی که می‌تواند برای برخی از طرفدارهای قدیمی مجموعه جذاب باشد، سراغ گسترش تعداد ماشین‌های بازی رفت.

مسیر مسابقه‌ی شناخته‌شده و جالب Watkins Glen International هم به بازی اضافه شد؛ یک پیست که بیشتر با نام The Glen شناخته می‌شود و در شمال غربی شهر نیویورک قرار دارد. این پیست در سال ۱۹۵۶ میلادی به وجود آمد و در نوع خود از پس به چالش کشیدن راننده‌ها برمی‌آید.

دانلود ویدیو از آپارات

آپدیت 1.17 بازی GT7 به افزایش کالکشن‌های بخش Gran Turismo Café هم اهمیت داده است. حالا افراد علاقه‌مند به تویوتا و دارای سطح ۲۰ به بالا می‌توانند سراغ Toyota 86 Collection بروند. منوهای Honda Type R Collection و Rotary Engine Collection هم باز شده‌اند.

بدون شک همچنان طی ماه‌های آتی شاهد عرضه‌ی آپدیت‌های رایگان بیشتر برای Gran Turismo 7 و افزایش مداوم تعداد مسیرهای مسابقه و همین‌طور ماشین‌های این بازی ریسینگ انحصاری خواهیم بود. GT7 روی پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 در دسترس گیمرها قرار دارد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده