// سه شنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۸

شایعه: بازی ترسناک جدید هیدئو کوجیما با نام Overdose در حال ساخت است

تام هندرسون، اینسایدر و خبرنگار شناخته‌شده‌ی صنعت ویدیوگیم اعلام کرد که بازی Overdose به‌عنوان اثر ترسناک جدید هیدئو کوجیما اکنون مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد.

براساس گزارش اختصاصی جدید تام هندرسون در سایت Try Hard Guides ظاهرا بازی ترسناک Overdose یکی از پروژه‌های فعلی استودیو کوجیما پروداکشنز است. با اینکه مدتی قبل در اخبار بازی شاهد فاش شدن ساخت بازی Death Stranding 2 از سوی نورمن ریداس بودیم، هندرسون می‌گوید که بازی Overdose ارتباطی به دث استرندینگ ندارد.

در یک ویدیو از گیم‌پلی Overdose که به‌دست تام هندرسون رسید، او مارگارت کوالی را به‌عنوان بازیگر نقش اصلی این بازی ترسناک دیده است. کوالی که آثاری همچون سریال The Leftovers، فیلم Once Upon a Time... In Hollywood کوئنتین تارانتینو و سریال Maid در کارنامه‌ی او به چشم می‌خورند، برای بازی دث استرندینگ هم با هیدئو کوجیما همکاری کرد.

از زمان کنسل شدن پروژه‌ی سایلنت هیلز توسط شرکت کونامی، برخی از طرفدارهای .P.T منتظر یک بازی ترسناک جدید به کارگردانی کوجیما هستند. حالا اگر گزارش تام هندرسون درست باشد، این بازی‌ساز ژاپنی در آینده با Overdose به استقبال بازیکن‌ها می‌آید. هندرسون اطلاعات اندکی را درباره‌ی روند گیم‌پلی بازی فاش کرد.

لوگو استودیوی Kojima Productions / کوجیما پروداکشنز

هندرسون در ویدیو یک کاراکتر را دید که با چراغ‌قوه مشغول قدم زدن در راهروهای تاریک است. او با دیدن این ویدیو فکر کرد که گیم‌پلی بازی فقط به‌صورت سوم‌شخص است و سپس متوجه شد که ظاهرا می‌توان آن را به شکل اول‌شخص هم تجربه کرد. یک جامپ‌اسکر در انتهای ویدیو از راه رسید و عبارت GAMEOVER به نمایش درآمد. سپس عبارت A Hideo Kojima Game روی صفحه نقش بست و در آخر نام بازی OVERDOSE نمایان شده است. فراموش نکنید که تک‌تک این اطلاعات، فقط و فقط بیرون‌آمده از گزارش اختصاصی تام هندرسون هستند.

از ماه‌ها قبل جف گراب، خبرنگار رسانه ونچربیت می‌گوید که هیدئو کوجیما برای انتشار بازی جدید خود با ایکس باکس ارتباط دارد. تام هندرسون می‌گوید که حداقل الآن نمی‌تواند نهایی شدن این قرارداد را تایید کند، اما منتظر انتشار خبر از سوی استودیو Kojima Productions در آینده‌ی نزدیک است. او به این نکته اشاره کرد که یک تصویر پخش‌شده در اینترنت نشان می‌دهد جف کیلی و هیدئو کوجیما در هفته‌ی گذشته با یکدیگر یک تماس ازطریق نرم‌افزار Zoom داشتند. کیلی اکنون مشغول انجام کارهای نهایی برای برگزاری کنفرانس اصلی سامر گیم فست ۲۰۲۲ است که پخش آن از ساعت ۲۲:۳۰ پنج‌شنبه شروع می‌شود.

تام هندرسون امیدوار است که یا در کنفرانس Summer Game Fest یا در شوکیس ایکس باکس و بتسدا شاهد رونمایی از بازی ترسناک Overdose هیدئو کوجیما باشیم.


منبع Try Hard Guides
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده