// سه شنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۱۶

فهرست بازی های ایکس باکس گیم پس در نیمه دوم آوریل ۲۰۲۲

شرکت مایکروسافت اعلام کرد که طی روزهای آتی کدام بازی‌ها در دسترس مشترک‌های سرویس گیم پس قرار می‌گیرند.

در جدیدترین اخبار بازی اعلام شد که کدام نسخه‌ها از کدام بازی‌های ویدیویی طی نیمه‌ی دوم ماه آوریل سال ۲۰۲۲ میلادی به آرشیو گیم پس می‌پیوندند و کدام بازی‌ها این سرویس را ترک می‌کنند. به همین خاطر می‌دانیم که نسخه‌ی کلود بازی‌های F1 2021 و Need for Speed Hot Pursuit Remastered همین امروز در سرویس EA Play قرار می‌گیرد. فراموش نکنید که مشترک‌های Game Pass Ultimate و PC Game Pass خود به خود مشترک EA Play هم به حساب می‌آیند.

Turnip Boy Commits Tax Evasion همین امروز به گیم پس اضافه می‌شود و روی کنسول‌های ایکس باکس، کامپیوترهای شخصی و ایکس باکس کلود گیمینگ در دسترس بازیکن‌ها قرار می‌گیرد. سپس بازی 7Days to Die در تاریخ ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت) برای همین پلتفرم‌ها وارد گیم پس می‌شود.

بازی Research and Destroy برای کنسول‌های ایکس باکس و PC در تاریخ ۲۶ آوریل (۶ اردیبهشت)، بازی Bugsnax برای کلود، کنسول‌های ایکس باکس و PC در تاریخ ۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت) و بازی Unsouled برای کنسول‌های ایکس باکس و PC در تاریخ ۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت) از راه می‌رسند.

در همین حین تایید شد که بازی Outlast 2، بازی Secret Neighbor، بازی Cricket 19 و بازی Streets of Rage 4 در تاریخ ۳۰ آوریل (۱۰ اردیبهشت) از گیم پس خارج می‌شوند. مایکروسافت همچنین اعلام کرد که پشتیبانی از کنترل‌های لمسی موقع استفاده از ایکس باکس کلود گیمینگ روی تبلت و موبایل به تعداد بیشتری از آثار حاضر در سرویس گیم پس اضافه می‌شود؛ از جمله Ben 10 و Hitman Trilogy.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده