نویسنده: هومن فلاحی
// سه شنبه, ۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۰۴

بازی نقش‌آفرینی Soul Hackers 2 معرفی شد

استودیو اتلوس سرانجام با انتشار یک تریلر از بازی نقش‌آفرینی Soul Hackers 2 برای عرضه در تابستان آینده رونمایی کرد.

روز گذشته استودیوی ژاپنی اتلوس با انتشار یک تریلر از بازی نقش‌آفرینی Soul Hackers 2 رونمایی کرد. نسخه اول این بازی که در سال ۱۹۹۷ با عنوان کامل Devil Summoner: Soul Hackers برای کنسول بازی Sega Saturn و مدتی بعد برای اولین کنسول پلی استیشن منتشر شد، به‌عنوان یکی از بازی‌های محبوب و کلاسیک سبک نقش‌آفرینی در ژاپن شناخته می‌شود.

داستان این بازی که در دنیای گسترده مجموعه Shin Megami Tensei و در شهری رنگارنگ و سایبرپانکی که شباهت‌های زیادی به توکیو دارد اتفاق می‌افتد، ماجراهای مبارزه‌های گروه مخفی Devil Summoners را روایت خواهد کرد. این بازی بازیکنان را در نقش دو نفر از ماموران انجمن Agents of Aion با نام Ringo و Figure قرار می‌دهد که باید با استفاده از نیروی مخصوص Soul Hack با نیروهای Phantom Society رو‌به‌رو شوند و از پایان دنیا و فرا رسیدن آخرالزمان جلوگیری کنند. شما می‌توانید نسخه انگلیسی تریلر معرفی این بازی را از صفحه رسمی یوتوب استودیو اتلوس تماشا کنید.

تصویر یکی از شخصیت‌های بازی Soul Hackers 2

این بازی که مثل قسمت قبلی یک نسخه فرعی از مجموعه‌ی بزرگ شین مگامی تنسی به‌حساب می‌آید، در هنگام عرضه از صداگذاری کامل انگلیسی نیز پشتیبانی خواهد کرد. وظیفه ساخت موسیقی بازی نیز به استودیوی ژاپنی Monaca که تهیه‌کنندگی موسیقی متن آثاری مانند Nier: Automata را در کارنامه دارد، گذاشته شده است.

این اولین بازی از استودیوی اتلوس پس از ۸ سال برای کنسول‌های ایکس باکس خواهد بود. پیش از این، آخرین ساخته این استودیوی ژاپنی محبوب برای پلتفرم مایکروسافت، بازی Persona 4 Arena Ultimax بود که در سال ۲۰۱۴ برای کنسول ایکس باکس 360 منتشر شد. هواداران امیدوار هستند که این معرفی مقدمه‌ای برای انتشار بازی‌های بیشتری از مجموعه پرطرفدار پرسونا و دیگر نقش‌آفرینی‌های ژاپنی محبوب برای کنسول‌های ایکس باکس باشد.

براساس جزئیات منتشر شده، کاربرانی که به پیش‌خرید نسخه ژاپنی بازی بپردازند، در هنگام عرضه بازی آيتم‌هایی مرتبط با بازی محبوب پرسونا 5 را نیز دریافت خواهند کرد. موسیقی پس‌زمینه Keeper of Lust که در هنگام مبارزات پخش می‌شود، ماسک تزئینی Phantom Thief که در درگیری‌ها شانس پیروزی را افزایش می‌دهند و تعدادی اسکین دیگر برای شخصیت‌های بازی بخشی از این آيتم‌ها هستند.

بازی Soul Hackers 2 در تاریخ ۲۶ اوت ۲۰۲۲ (۴ شهریور ۱۴۰۱) برای کنسول‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پی سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، استیم و فروشگاه مایکروسافت برای ویندوز منتشر می‌شود. هنوز هیچ اطلاعاتی از احتمال عرضه این بازی برای کنسول نینتندو سوییچ اعلام نشده است.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده