// جمعه, ۲۶ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۹

موفقیت Resident Evil Village در کامل تجربه شدن توسط بسیاری از گیمرها

درصد قابل توجهی از بازیکن‌ها در سال ۲۰۲۱ به‌صورت کامل بازی Resident Evil Village را تجربه کردند.

در آمار ثبت‌شده براساس فعالیت‌های کاربرهای سایت HowLongToBeat که به IGN تعلق دارد، به‌نظر می‌رسد که Resident Evil Village بیشتر از هر بازی دیگری بین آثار بزرگ سال ۲۰۲۱ به شکل کامل تجربه شده است. در نتیجه ظاهرا درصد قابل توجهی از بازیکن‌هایی که بازی Resident Evil 8 را خریدند، آن را تا انتها بازی کردند. بازی Metroid Dread، بازی Ratchet & Clank: Rift Apart و بازی It Takes Two در این آمار به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های دوم تا چهارم شدند.

قطعا کپکام به‌عنوان سازنده و ناشر بازی Resident Evil Village از استقبال قابل‌توجه گیمرها و رسانه‌ها از محصول خود خوشحال است. وقتی این شرکت ژاپنی می‌داند که خیلی از گیمرها بازی جدید استودیو را به‌صورت کامل تجربه کردند، به فروش DLC در ساخت آن هم امیدوارتر می‌شود. زیرا چنین آماری نشان می‌دهد که خیلی‌ها انقدر بازی را دوست داشتند که از‌ آن خسته نشدند. پس احتمالا از محتوای بیشتر برای اثر مورد بحث نیز استقبال خواهند کرد.

در این بین گویا حتی بیشترین آمار اسپیدران بازی هم بین ویدیوگیم‌های سال ۲۰۲۱ به Resident Evil Village کپکام تعلق دارد. در همین حین آمار سایت GameAwards.net نشان می‌دهد که بازی Resident Evil Village تا این لحظه برنده‌ی ۱۱ جایزه‌ی Game of The Year شده است. باید دید که Capcom چه زمانی سراغ انتشار اخبار بازی با محوریت بسته‌ی الحاقی جدید آن خواهد رفت.

بازی Resident Evil Village روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، Google Stadia و کامپیوترهای شخصی عرضه شده است. سازندگان چند ماه قبل آمار فروش این بازی ترس و بقا را منتشر کردند که مطابق آن باید پذیرفت رزیدنت ایول 8 شانس تبدیل شدن به یکی از پرفروش‌ترین آثار تاریخ کپکام را دارد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده