نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۲

اضافه شدن ری تریسینگ به بازی Guardians of the Galaxy

قابلیت ری تریسینگ با یک به‌روزرسانی تازه به نسخه‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy اضافه شد.

بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy تقریبا یک ماه پیش در دسترس بازیکنان قرار گرفت. با اینکه این اثر تک‌نفره‌ی اکشن ماجراجویی با واکنش‌های مثبتی از سوی منتقدان و مخاطبان مواجه شد، اما بی‌تردید استودیوی ایداس مونترال هنوز در فکر ارائه‌ی به‌روزرسانی‌هایی برای بهبود کلی آن است. در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که آپدیت جدیدی برای بازی نگهبانان کهکشان منتشر شده است که پیشرفت‌های قابل توجه بسیاری را برای آن به‌همراه می‌آورد.

بسته‌ی به‌روزرسانی نسخه‌ی ۱.۰۵ در کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 و نسخه‌ی ۲.۶ در کنسول‌های نسل نُهم مایکروسافت چندین تغییر عمده را برای بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy به ارمغان می‌آورد که بزرگ‌ترین آن‌ها اضافه شدن قابلیت ری تریسینگ به نسخه‌های PS5 و ایکس باکس سری ایکس است. درضمن گزینه‌ای برای تجربه‌ی نسخه‌ی ایکس باکس سری اس بازی با نرخ فریم متغیر بین ۳۰ تا ۶۰ نیز در دسترس قرار گرفته و بهبودهایی در عملکرد نسخه‌ی پلی استیشن 4 نیز اعمال شده است. علاوه‌براین، با این آپدیت چندین مشکل ریز و درشت بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy کاملا رفع شد و وضعیت کلی آن بهبود یافت.

شما می‌توانید برای اطلاع از تمام تغییرات بازی Marvel’s Guardians of the Galaxy پس از این به‌روزرسانی به مطالعه‌ی یادداشت‌های همراه آن در منبع خبر بپردازید. این بازی درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قابل تجربه است. بازی نگهبانان کهکشان به‌واسطه‌ی روایت داستانی بسیار خوب و هیجان‌انگیز، استفاده بسیار مناسب از جهان و شخصیت‌های مجموعه، سیستم مبارزات متنوع و سرگرم‌کننده، سیستم ارتقای کاربردی، گرافیک چشم‌نواز، موسیقی‌های گوش‌‌نواز و انتخاب بسیار خوب دیالوگ‌ها و تاثیر آن‌ها روی اتمسفر بازی توانست نمره‌ی ۹ از ۱۰ را در بررسی زومجی دریافت کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده