نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۷

اشتراک یک ماهه دیزنی پلاس برای خریداران بازی Guardians of The Galaxy

بازیکنان می‌توانند با خریداری بازی Marvel’s Guardians of The Galaxy یک ماه اشتراک رایگان سرویس دیزنی پلاس دریافت کنند.

بازی Marvel’s Guardians of The Galaxy اخیراً در دسترس کاربران پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قرار گرفت و با روایتی جذاب و گیرا بسیاری از طرفداران را شگفت‌زده کرد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازیکنان با خریداری بازی نگهبانان کهکشان می‌توانند یک ماه اشتراک رایگان سرویس دیزنی پلاس دریافت کنند. این خبر توسط حساب رسمی بازی Marvel’s Guardians of The Galaxy در توییتر اعلام شده است. 

ظاهرا خریداران بازی Guardians of The Galaxy برای استفاده یک ماهه‌ی رایگان از شبکه‌ی دیزنی پلاس تنها باید حساب اسکوئر انیکس خود را ثبت کنند. باتوجه‌به اینکه بسیاری از آثار متعلق به دیزنی به‌کرات برای تولید بازی‌های جدید مورد استفاده قرار می‌گیرند که از برخی از آن‌ها اطلاع داریم و برخی دیگر احتمالاً در آینده از راه می‌رسند، خیلی دور از انتظار نیست که باز هم شاهد چنین تبلیغ‌هایی باشیم. متاسفانه کاربرانی که خارج از ایالات متحده‌ی آمریکا و کانادا زندگی می‌کنند، قادر به استفاده از این پیشنهاد ویژه نخواهند بود. همچنین به‌نظر می‌رسد که باید کد اشتراک رایگان دیزنی پلاس را پیش از تاریخ ۱۱ دی ۱۴۰۰ (۱ ژانویه ۲۰۲۲) فعال و از آن استفاده کرد.

اعطای اشتراک یک ماهه دیزنی پلاس به خریداران Marvel’s Guardians of The Galaxy

بازی Marvel’s Guardians of The Galaxy درحال‌حاضر در کنسول‌های نسل هشتم و نهم سونی و مایکروسافت و البته پی سی قابل تجربه است. این بازی به‌واسطه‌ی روایت داستانی بسیار خوب و هیجان‌انگیز، استفاده بسیار مناسب از جهان و شخصیت‌های نگهبانان کهکشان، سیستم مبارزات متنوع و سرگرم‌کننده، سیستم ارتقای کاربردی، گرافیک چشم‌نواز، موسیقی‌های گوش‌‌نواز و انتخاب بسیار خوب دیالوگ‌ها و تاثیر آن‌ها روی اتمسفر بازی توانست نمره‌ی ۹ را در بررسی زومجی دریافت کند.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده