// شنبه, ۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۵۹

پیشرفت فراوان مرورگر Edge ایکس باکس با آپدیت جدید

کنسول‌های ایکس باکس مایکروسافت به‌لطف یک آپدیت نرم‌افزاری جدید، حالا نسخه‌ای قدرتمند از مرورگر اینترنت Microsoft Edge را در اختیار دارند.

مایکروسافت یک آپدیت جدید برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه کرد که مرورگر اینترنت Edge قرارگرفته روی آن‌ها را قدرتمندتر از قبل می‌کند. اکنون می‌توانید با ماوس و کیبورد به کار با Microsoft Edge روی کنسول‌های ایکس باکس بپردازید؛ تا وب‌گردی آسان‌تری داشته باشید. تازه امکان اجرای بازی‌های سرویس‌های گیمینگ استریم‌محور همچون Google Stadia نیز برای کاربر روی این نسخه از مرورگر وجود دارد.

سرویس GeForce Now شرکت انویدیا روی کاغذ قابلیت اجرا با مرورگر Edge کنسول‌های ایکس باکس شرکت مایکروسافت را دارد؛ سرویسی که اجازه می‌دهد بازیکن با اینترنت به بازی‌های قرارگرفته روی استیم و اپیک گیمز استور دسترسی داشته باشد. اگر مشترک GeForce Now باشید طبیعتا این سرویس استریم‌محور آنلاین، بازی‌ها را به شکل بهتری برای شما اجرا خواهد کرد. ولی بسیاری از بازی‌هایی که در استیم یا اپیک گیمز استور صاحب آن‌ها هستید، بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه نیز می‌توانند به کمک GeForce Now اجرا شوند. البته مطابق گزارش جدید ورج، انویدیا همچنان دسترسی مرورگر Edge به GeForce Now را بلاک کرده است.

مرورگر Microsoft Edge کنسول های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس

فارغ از این‌گونه پیشرفت‌های مشخص باید به یاد داشت که با آپدیت جدید، خود مرورگر سریع‌تر و بهتر از قبل کار می‌کند. در این لحظه امکان استفاده از Extensionها روی مرورگر اینترنت Microsoft Edge کنسول‌های ایکس باکس وجود ندارد و اگر موقع وب‌گردی با این دستگاه‌ها به‌دنبال تماشای ویدیوهای مختلف در سایت‌های متفاوت هستید، شاید گاهی به مشکل بخورید. پس مایکروسافت می‌تواند با آپدیت‌های بعدی باعث پیشرفت بیشتر مرورگر شود تا سطح جذابیت آن برای مخاطب از وضعیت عالی فعلی هم بالاتر برود.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده