// پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۱۶

امکان انتشار Final Fantasy 7 Remake روی پلتفرم های دیگر با محتوای تازه

در سایت ResetEra شایعاتی منتشر شده حول اینکه پورت نسخه کامپیوتر و پلی استیشن 5 بازی Final Fantasy VII Remake دارای محتویات داستانی بیشتری است.

در زمان عرضه بازی Final Fantasy VII Remake، مشخص شد که این بازی تنها یک سال در انحصار سونی است و پس از اتمام ماه مارس (انتهای هفته دوم فروردین ۱۴۰۰) این بازی برای سایر پلتفرم‌ها هم عرضه می‌شود. البته هنوز سایر پلتفرم‌های ریمیک فاینال فانتزی 7 مشخص نشده است، اما پی سی یکی از آن‌ها خواهد، زیرا در گذشته دیتاماینرها با جست‌وجو در فایل‌های نسخه دمو بازی متوجه این موضوع شده بودند.

این در حالی است که مدتی پیش هم شایعاتی به گوش رسید که نسخه پی سی و پلی استیشن 5 بازی Final Fantasy 7 Remake به‌زودی معرفی می‌شود. با‌این‌حال، به‌تازگی در سایت ResetEra یکی از فاش کنندگان اطلاعات بازی‌های ویدیویی، مدعی شده که پورت PS5 و PC بازی فاینال فانتزی 7 ریمیک قرار بود هشت ماه پیش درکنار Project Athia و Final Fantasy 16 معرفی شود، اما این اتفاق رخ نداد و به زمان دیگری موکول شد.

در ادامه اعلام شده که پورت بازی، تنها یک نسخه ارتقا یافته از نظر رزولوشن و گرافیک نیست، بلکه از نظر محتویات داستانی هم شاهد موارد جدیدی خواهیم بود. متاسفانه اعلام نشده است که آیا محتویاتی مربوط‌به داستان اصلی را مشاهده می‌کنیم یا تعدادی مرحله فرعی جدید به بازی اضافه می‌شود. جدا از این موارد، نکته جالب این است که ظاهرا بازی برای پلتفرم ایکس باکس عرضه نخواهد شد. 

Navtra، فاش کننده اطلاعات پورت فاینال فانتزی ۷ ریمیک، دراین‌باره می‌گوید «این پورت قرار بود در رویداد Future of Gaming درکنار مرد عنکبوتی بازی Spider-Man، بازی Project Athia و Final Fantasy 16 معرفی شود. موارد ذکر شده طی این رویداد معرفی و تنها پورت ریمیک فاینال فانتزی 7 باقی ماند. هشت ماه از این اتفاق گذشته است و این احتمال وجود دارد که تاریخ مصرف اطلاعات من گذشته باشد. به همین دلیل تصمیم گرفتم که در مورد محتویات این پورت صحبتی نداشته باشم. من فقط تایید می‌کنم که این پورت وجود دارد. حتی فکر می‌کنم که شاید این مورد هم لغو شده باشد، اما احتمال آن بسیار کم است.

وی در ادامه صحبت‌های خود افزود «این مواردی است که من شنیده‌ام؛ پورت ذکر شده برای کامپیوتر و پلی استیشن 5 (برای ایکس باکس عرضه نمی‌شود) درنظر گرفته شده و تنها به بالاتر رفتن رزولوشن بازی ختم نمی‌شود، بلکه شاهد محتویات داستانی جدیدی هستیم.»

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر Final Fantasy VII Remake در چه تاریخی پورت نسل نهمی این بازی را معرفی می‌کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده