// یکشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۰

روایت غیرمنتظره داستان در پارت دوم ریمیک فاینال فانتزی ۷

به‌تازگی نائوکی هاماگوچی و یوشینوری کیتاسه، مصاحبه‌ای را انجام داده و اعلام کرده‌اند که داستان پارت دوم Final Fantasy 7 Remake غیرمنتظره و فراتر از حد انتظار بازیکنان است.

چندی پیش بود که مشخص شد اسکوئر انیکس (Square Enix)، سازنده و ناشر Final Fantasy VII Remake، مارک تجاری مختلفی را با محوریت فاینال فانتزی ۷ ثبت کرده است. به‌عبارتی شاهد مواردی مثل Ever Crisis، The First-Ever Soldier و Shinra Logo بودیم که به احتمال زیاد تمامی این موارد به پارت دوم داستان Final Fantasy 7 Remake اشاره داشتند. 

این در حالی است که به‌تازگی یوشینوری کیتاسه و نائوکی هاماگوچی، به‌ترتیب تهیه کننده و یکی از کارگردان‌های Final Fantasy VII Remake، مصاحبه‌ای را با یک وبسایت ژاپنی به نام CEDEC انجام داده و از پارت دوم بازی صحبت کرده‌اند. کیتاسه در بخشی از صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده که داستان پارت دوم «فراتر از انتظارات کاربران خواهد بود» و قصد دارد دید بازیکنان را بسیار مثبت نگه دارد.

هر سه مارک تجاری بالا می‌توانند اشاره‌هایی به نسخه فرعی فاینال فانتزی 7 داشته باشند که Crisis Core نام داشت و در آن شاهد روایت داستان سفیروث و همچنین کاراکتر زک فیر بودیم. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که اسکوئر انیکس چه مواردی را برای کاربران خود درنظر گرفته است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingroute
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده