// جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۰۹

کپکام به مناسبت ۲۵ سالگی Resident Evil فاز آزمایشی یک بازی معرفی نشده را برگزار می‌کند

طرفداران Resident Evil به مناسبت سالگرد ۲۵ سالگی این مجموعه‌ی محبوب می‌توانند با ثبت‌نام در وب‌سایت «رزیدنت اویل»، شانس خود را برای شرکت در بتا خصوصی یک بازی جدید و معرفی نشده امتحان کنند.

مجموعه بازی‌های کمی در تاریخ صنعت ویدیو گیم وجود دارند که به اندازه‌ی Resident Evil شرکت Capcom قدمت داشته باشند. در ۲۵ سالی که از عمر رزیدنت اویل می‌گذرد، نسخه‌های مختلفی از آن عموما به‌صورت انتشار سالیانه به‌دست مخاطبان رسیده‌اند که در آن‌ها تغییرات و بعضا نوآوری‌هایی صورت گرفته و برای مثال، موجودات جهش‌یافته و خطرناک متنوعی پا به دنیای ترسناک و تاریک آن گذاشته‌اند. همچنین درمیان آثار اصلی مجموعه، اسپین‌آف‌های فراوانی نیز عرضه شده است که تعداد آثار مرتبط با جهان رزیدنت اویل را به طرز قابل‌توجه‌ای افزایش می‌دهد.

هفته‌ی دیگر در تاریخ ۲۱ ژانویه (۳ بهمن) و به مناسبت سالگرد ۲۵ سالگی این مجموعه‌ی ترسناک و محبوب، کپکام قرار است اطلاعات و تصاویر بیشتری از بازی مورد انتظار Resident Evil Village با طرفداران به اشتراک بگذارد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، به نظر می‌رسد که کپکام رویداد غافلگیرکننده‌‌ای نیز برای برخی طرفداران خوش‌شانس تدارک دیده است.

حساب توییتری رسمی RE Ambassador Program با انتشار پستی از این خبر داده که طرفداران به مناسبت سالگرد ۲۵ سالگی مجموعه‌ی رزیدنت اویل، می‌توانند برای شرکت در بتا خصوصی یک بازی جدید و معرفی نشده‌ی Resident Evil ثبت‌نام کنند. در ادامه‌ی این توییت آمده که بازیکنان شانس تجربه یکی از بازی‌های رزیدنت اویلی را خواهند داشت که  پیش‌تر کسی موفق به تجربه‌ی آن نشده است.

در ماجرای اخیر هک شدن سرورهای کپکام، یکی از مواردی که توسط هکرها منتشر شد، مربوط‌به وجود یک بخش آنلاین معرفی نشده برای بازی Resident Evil Village می‌شد که احتمالا قرار است یک اثر تقریبا مستقل باشد. همچنین چند وقت پیش نیز شایعه شده بود که نسخه‌ی Revelations 3 رزیدنت اویل در حال ساخت است. این احتمال وجود دارد که این بازی ناشناخته از سری رزیدنت اویل یکی از موارد اشاره شده در بالا باشد.

اگر دوست دارید که شانس خود را امتحان کرده و جزو افراد خوش‌شانسی باشید که برای اولین‌بار بازی مذکور را تجربه می‌کنند، اول باید به‌عنوان یکی از سفرای رزیدنت اویل ثبت‌نام کنید. برای آگاهی از مراحل ثبت‌نام می‌توانید از این لینک استفاده کنید. باتوجه‌به توضیحات موجود در این لینک، به نظر می‌رسد که این بازی Resident Evil درحال‌حاضر فقط روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قابل بازی کردن است و کسانی که کنسول‌های نسل جدید سونی و مایکروسافت را در اختیار دارند، احتمالا فقط ازطریق قابلیت بکوادر کامپتیبیلیتی قادر به تجربه‌ی آن هستند.

حال نوبت شما کاربران زومجی است که گمانه‌زنی‌های خود را در خصوص این بازی جدید و ناشناخته از مجموعه‌ی رزیدنت اویل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده