نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۵

فرایند ساخت Senua’s Saga: Hellblade 2 از چه زمانی آغاز شد؟

رئیس استودیوی نینجا تئوری اعلام کرد که فرایند ساخت بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 تا سال ۲۰۲۰ و اتمام کار روی Bleeding Edge شروع نشده بود.

دام متیو، رئیس استودیوی نینجا تئوری در مصاحبه با Kinda Funny Games اعلام کرد، زمانی‌که در سال ۲۰۱۹ از بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 رونمایی شد، این استودیو به جز تریلر رونمایی هیچ چیز دیگری از آن را آماده نکرده بود. درواقع فرایند ساخت Hellblade 2 از سال ۲۰۲۰ شروع شده است. Senua’s Saga: Hellblade 2 در جریان رویداد گیم اواردز ۲۰۱۹ به‌همراه کنسول ایکس باکس سری ایکس معرفی شد.

متیو در پاسخ به سوالی که درباره روند پیشرفت فرایند ساخت بازی پرسیده شده بود، اظهار داشت که بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 تا زمانی‌که کار روی بازی Bleeding Edge در سال ۲۰۲۰ به پایان نرسیده بود، هنوز به‌طور کامل وارد فرایند تولید نشده بود. وی در بخشی از صحبت‌های خود در اینباره می‌گوید:

«هفت سال از زمان عرضه آخرین بازی Hellblade می‌گذرد، اما فرایند ساخت بازی جدید آن در مدت زمان کوتاه‌تری شروع شده است. درواقع زمانی‌که ما بازی را در سال ۲۰۱۹ معرفی کردیم، تنها چیزی که از این بازی داشتیم، همان تریلری بود که نمایش داده شد. فرایند ساخت بازی بعد از آن شروع شد.»

کاور بازی Senua’s Saga: Hellblade 2

متیو درباره معرفی Senua’s Saga: Hellblade 2 درکنار کنسول جدید مایکروسافت می‌گوید: «ما مجبور به این کار شدیم. ما از ایده‌ی خلاقانه‌ای که درباره آن داشتیم بسیار هیجان‌زده بودیم. چیزی که هر روز بعد از بیدار شدن از خواب به آن فکر می‌کنم، این است که چطور می‌توانیم یک بازی عالی بسازیم و چطور می‌توانیم به افراد فوق‌العاده‌ای که اینجا حضور دارند کمک کنیم تا بازی‌های آن‌ها حتی الامکان توسط افراد بیشتری تجربه شوند.»

متیو در ادامه‌ی مصاحبه درباره جوانب مختلف بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 از جمله پشتیبانی از ویژگی‌های نسخه پی سی و بهبود تجربه صوتی آن نسبت به نسخه قبلی آن صحبت می‌کند. بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 اثری «متمرکز بر روایت» است و مدت زمان داستان بازی مشابه نسخه اول و چیزی حدود ۷.۵ ساعت خواهد بود؛ درحالی‌که بازیکن‌ها برای تجربه تمام محتویات به ۹ ساعت زمان نیاز خواهند داشت. این بازی مورد انتظار تنها به‌صورت دیجیتالی عرضه خواهد شد و با برچسب قیمتی ۴۹.۹۹ دلار روانه بازار می‌شود.

بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 برای عرضه در تاریخ ۲۱ می (۱ خرداد) روی پی سی و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس برنامه‌ریزی شده است. همچنین این بازی از روز اول عرضه برای کاربران ایکس باکس گیم پس روی پی سی و کنسول در دسترس قرار دارد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده