// سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۹:۴۴

تصاویر رسمی تازه Resident Evil Village دشمنان جدید و قلعه‌ای مرموز را نشان می‌دهند

پیتر فابیانو، تهیه‌کننده Resident Evil Village به‌تازگی علاوه‌بر به اشتراک گذاشتن چند تصویر از دشمنان جدید و محیط این بازی مورد انتظار، توضیح کوتاهی نیز درباره‌ی وضعیت آن داده است.

طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی، کپکام امروز اطلاعاتی از بازی مورد انتظار Resident Evil Village را با وب‌سایت IGN به اشتراک گذاشته که هرچند مورد تازه یا مهمی در آن وجود ندارد، اما همین موضوع که سازندگان بازی بالاخره پس از مدتی درباره‌ی آن حرف می‌زنند را باید به فال نیک گرفت. آن‌ها همچنین سه تصویر رسمی جدید از بازی منتشر کرده‌اند که ۲ تصویر اول هیولاهای جدیدی را نشان می‌دهد و تصویر سوم نمایی خوفناک از یک قلعه‌ی مرموز را به‌تصویر می‌کشد.

دشمنان جدید بازی Resident Evil Village

پیتر فابیانو، تهیه‌کننده Resident Evil Village توضیح می‌دهد: «از اینکه طرفداران می‌توانند بازی Resident Evil Village را در سال ۲۰۲۱ تجربه کنند، بسیار هیجان‌زده هستیم. ما معتقدیم که بهترین و بارزترین عناصر بازی‌های مجموعه‌ی رزیدنت اویل در ۲۵ سال گذشته در نسخه‌ی ویلج جمع شده‌اند؛ عناصری که در سبک اکشنِ وحشت و بقای این مجموعه وجود دارند و طرفداران عاشق‌شان هستند. همچنین علاوه‌بر ویژگی‌های کلاسیک، موارد جدید و غافلگیرکننده‌ای نیز در این بازی وجود دارند. علاوه‌بر آن، تعداد زیادی معما و رمزوراز نیز برای بازی تدارک دیده شده که باید توسط بازیکنان حل یا برملا شوند.»

دشمنان جدید بازی Resident Evil Village

«امیدواریم که طرفداران از گشت‌و‌گذار در روستای برفی و متروک رزیدنت اویل ویلج لذت ببرند. در این روستا دشمنانی در کمین بازیکنان نشسته‌اند که برای اولین‌بار در تاریخ مجموعه‌ی رزیدنت اویل معرفی می‌شوند. در نسخه‌ی ویلج گیمرها یک‌بار دیگر در نقش ایتن وینترز قرار می‌گیرند و ادامه‌ی داستان Resident Evil 7 را تجربه می‌کنند. فناوری‌های جدیدی که در اختیار داریم، به ما این امکان را می‌دهد تا از روش‌های جدیدی بازیکن را در حال‌وهوای بازی غرق کنیم؛ روش‌هایی که قبلا قادر به دستیابی به آن‌ها نبودیم. به همین دلیل، امیدواریم که بتوانیم ترسناک‌ترین رزیدنت اویل ساخته‌ شده تا به امروز را تقدیم طرفداران کنیم؛ رزیدنت اویلی که تپش قلب هواداران را بیشتر از هر بازی دیگری در مجموعه بالا خواهد برد.»

قلعه‌ای مرموز در بازی Resident Evil Village

قرار است اطلاعات بیشتری از Resident Evil Village در سال ۲۰۲۱ منتشر شود. همچنین این بازی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. چندوقت پیش کپکام خبر داده بود که رزیدنت اویل ویلج شاید برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز پورت شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده