نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۱۵

شایعه: Resident Evil Outbreak در اطلاعات فاش شده از کپکام همان Revelations 3 است

داسک گولم، از اینسایدرهای کپکام ادعا کرده که نام Resident Evil Outbreak در میان اطلاعات فاش شده از کپکام به همان پروژه Revelations 3 اختصاص دارد.

هفته گذشته، شاهد اتفاقات عجیب و غریبی در ارتباط با استودیوی کپکام بودیم. دوشنبه هفته قبل بود که حجم بالایی از اطلاعاتی داخلی این شرکت در پی حمله هکرها به سرورهای استودیو به بیرون درز کرده و جزئیات زیادی از بازی‌های آینده شرکت فاش شد. ضمن اینکه اطلاعات زیادی از کارکنان این شرکت در معرض سوء استفاده قرار گرفته است. این اتفاق بدون شک فراتر از یک لو رفتن عادی اطلاعات بوده و مردم هنوز هم چیزهای مختلف و متعددی را از آن برداشت می‌کنند. یکی از مواردی که ابهامات زیادی را ایجاد کرده بود، فهرست شدن نام Resident Evil Outbreak دراین‌میان بود که گمانه زنی‌های بسیاری را درباره احتمال عرضه یک نسخه ریمیک یا یک قسمت جدید در سری رزیدنت اویل مطرح کرده بود.

حالا اینسایدرها یا منابع مطلع مرتبط با کپکام اقدام به بررسی دقیق اطلاعات فاش شده کرده و توضیحاتی را درباره آن ارائه کرده‌اند. اگر قبلاً با سری Outbreak آشنایی نداشتید، باید گفت که این نام متعلق به دو بازی از زیر مجموعه سری رزیدنت اویل است که در سال ۲۰۰۳ برای پلی استیشن 2 عرضه شده بود. این دو بازی به حالت تک نفره نیز قابل استفاده بودند، اما هدف از طراحی آن‌ها ارائه یک تجربه چند نفره در ژانر بازی‌های رزیدنت اویل بود. شما در این بازی‌ها با سایر افراد تیم تشکیل داده و در جریان واقعه راکون سیتی به ماجراجویی می‌پرداختید.

Dusk Golem یکی از اینسایدرهایی است اوایل امسال ظاهراً از فعالیت در این زمینه کناره گیری کرده بود. حالا او یک بار دیگر به اظهارنظر درباره برخی از جوانب این اطلاعات فاش شده پرداخته است. به عقیده او، منظور از نام Outbreak در اطلاعات فاش شده از کپکام همان پروژه Revelations 3 است.

رزیدنت اویل آوت بریک

بازی‌های سری Revelations نیز یکی دیگر از زیرمجموعه‌های رزیدنت اویل هستند که ارتباط بیشتری با خط داستانی اصلی بازی دارند. اولین قسمت از این سری بین اتفاقات رزیدنت اویل 4 و 5 رخ می‌داد؛ به همین ترتیب، Revelations 2 نیز بین وقایع قسمت پنجم و ششم مجموعه Resident Evil اتفاق می‌افتاد. در این مجموعه، درکنار چهره‌های جدید شاهد استفاده از شخصیت‌هایی بودیم که برای مدت زیادی در بازی‌های اصلی Resident Evil حضور نداشتند.

همان‌طور که در متن توییت ارسالی Dusk Golem نیز مشاهده می‌شود، به اطلاعات بیشتری در این رابطه اشاره نمی‌شود. داسک گولم در پیام خود نوشته که «منظور از این نام، همان Revelations 3 است نه Outbreak 3. البته فعلاً بیشتر از این نمی‌توانم دراینباره صحبت کنم.» بنابراین مشخص نیست که آیا هدف از استفاده از نام Outbreak تنها یک اسم رمز بوده یا قرار است شاهد برقراری ارتباطی میان بازی‌های قدیمی Outbreak در Revelations 3 باشیم. با اینکه داسک گولم در گذشته سابقه انتشار اطلاعات موثقی را در مجموعه رزیدنت اویل دارد، همچنان باید این خبر را در حد یک شایعه بدانیم.

درحال حاضر، توجه طرفداران این مجموعه تاحد زیادی به Resident Evil Village متمرکز شده است. براساس شایعات، هشتمین بازی از سری اصلی Resident Evil قرار است حوالی ماه آوریل ۲۰۲۱ (فروردین-اردیبهشت ۱۴۰۰) منتشر شود.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده