نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۳۸

Resident Evil Village احتمالا یک حالت آنلاین مرتبط با Revelations 3 داشته باشد

براساس اطلاعات جدیدی که از بازی Resident Evil Village فاش شده، به نظر می‌رسد که این بازی شامل یک حالت آنلاین است که با بازی چندنفره Revelations 3 نیز ارتباط خواهد داشت.

چند ماه پیش اطلاعات گسترده‌ای از سرورهای کپکام فاش شد که به موجب آن تقریباً اکثر پروژه‌ها و برنامه‌های یکی دو سال آینده این شرکت به‌دست هکرها افتاد. یکی از مهم‌ترین مواردی دراین‌میان به آن توجه می‌شود، قسمت هشتم مجموعه Resident Evil به نام Village است. درحالی که هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای عرضه این بازی مشخص نشده، می‌توان گفت که جزئیات کامل اتفاقات داستان آن ازطریق این اطلاعات فاش شده است. حالا به نظر می‌رسد که برنامه‌های کپکام برای حالت آنلاین و چند نفره این بازی نیز مشخص شده است.

طرفداران و مخاطبان مجموعه رزیدنت ایول با ترجمه قسمت‌هایی از مطالب صفحه‌ی GamingLeaksAndRumors در وبسایت ردیت، جزئیات جدیدی از بخش‌های مختلف بازی Resident Evil Village را به اشتراک گذاشتند که براین اساس، به نظر می‌رسد این بازی از یک حالت آنلاین تحت عنوان «Village Online» نیز برخوردار خواهد بود. ظاهراً در این بخش کاراکترها، اسکین‌ها و بسه‌های مخصوصی برای ارتقاء قابلیت‌های بازیکنان در نظر گرفته شده که هنوز جزئیات از نحوه به کارگیری آن‌ها در دست نیست.

اتمسفر بازی Resident Evil Village

یکی از جالب‌ترین قسمت‌هایی در اینجا به آن اشاره شده، نوعی ارتباط میان حالت آنلاین این بازی با قسمت جدید مجموعه Resident Evil Outrage است که براساس شایعات همان Revelations 3 خواهد بود. اگر این ادعا درست باشد، به نظر می‌رسد که کپکام تصمیم گرفته تا الگوبرداری از اکتیویژن در نحوه به کار گیری از بازی Warzone، سیستم مشابهی را برای مجموعه رزیدنت ایول پیاده‌سازی کند. درحالی که بازی بتل رویال و رایگان وارزون ابتدا درکنار Modern Warfare منتشر شده بود، بعدها تبدیل به یک بازی مستقل شده که بعد از اعمال تغییرات فصلی، درکنار تمامی قسمت‌های جدید مجموعه Call of Duty عرضه خواهد شد.

باتوجه به اعتبار مطالبی که پیش از این توسط این منبع منتشر شده، باید گفت که احتمال صحت این اطلاعات نسبتاً بالا در نظر گرفته می‌شود. هرچند بهتر است تا زمان تأیید تمامی اطلاعات مربوط‌به این بازی توسط کپکام، این موارد در حد یک شایعه در نظر گرفته شوند. درحال حاضر مشخص نیست که آیا این برنامه‌ها همچنان در دستور کار قرار داشته یا اینکه درنهایت به چه شکلی اجرا خواهند شد. لذا همچنان این احتمال وجود دارد که نتیجه نهایی آن‌ها تفاوت زیادی با جزئیات ثبت شده روی کاغذ داشته باشند.

محیط بازی Resident Evil Village

به احتمال زیاد، حداقل ۴ تا ۵ ماه تا زمان انتشار این بازی زمان باقی مانده و باید دید که در این فاصله چه اطلاعات جدیدی به‌دست ما خواهد رسید. قرار است اطلاعات بیشتری از Resident Evil Village در سال ۲۰۲۱ منتشر شود. همچنین این بازی برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. چندوقت پیش کپکام خبر داده بود که رزیدنت اویل ویلج شاید برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز پورت شود.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده