// جمعه, ۲۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۹

هفته آینده برنامه ای ویژه برای Resident Evil پخش می‌شود

حساب کاربری توییتر کپکام با انتشار یک توییت اعلام کرده که در تاریخ ۳ بهمن ماه یک Showcase برای مجموعه Resident Evil برگزار می‌کند.

Resident Evil 8: Village را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار دانست که برای عرضه در سال ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است. تابه‌امروز ویدیو و اخبار مختلفی از این بازی در دسترس قرار گرفته است، اما همچنان کاربران منتظر تریلرهای مربوط‌به گیم‌پلی بازی هستند.

به‌تازگی حساب کاربری توییتر کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر مجموعه رزیدنت ایول، با انتشار یک تیزر ۳۰ ثانیه‌ای اعلام کرده که در هفته آینده، شاهد Showcase مخصوص Resident Evil خواهیم بود. به‌طور دقیق‌تر، شوکیس ذکر شده در تاریخ سه بهمن ماه (۲۱ ژانویه) و ساعت ۱:۳۰ بامداد به‌وقت ایران برگزار می‌شود. 

در بخشی از این تیزر اعلام می‌شود که شاهد نمایش گیم‌پلی بازی Resident Evil 8: Village خواهیم بود و همچنین اخبار مختلفی از مجموعه رزیدنت ایول در اختیار مخاطبان قرار داده می‌شود. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که کپکام چه مواردی را برای کاربران درنظر گرفته است. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی رزیدنت ایول 8: ویلیج برای کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس عرضه می‌شود.

همچنین در زیر هم می‌توانید تیزر منتشر شده را در توییتر مشاهده کنید که در آن شاهد بخش‌های کوتاهی از گیم‌‌پلی و یکی از باس‌های بازی هستیم.

تماشا در توییتر


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده