// چهار شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

تاریخ انتشار نسخه بتا Monster Hunter World: Iceborne مشخص شد

کاربران پلی استیشن 4 می‌توانند از تاریخ ۳۱ خرداد ماه بتای بسته الحاقی Iceborne بازی Monster Hunter: World را تجربه کنند.

بسته الحاقی Iceborne بازی Monster Hunter: World در ماه سپتامبر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، اما تا قبل از فرا رسیدن این تاریخ، کاربران پلی استیشن 4 در این آخر هفته می‌توانند نسخه بتا Iceborne را تجربه کنند.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر Monster Hunter: World اعلام کرده است که یک نسخه بتا از بسته الحاقی Iceborne را برای کاربران PS4 در نظر گرفته است. اگر جزو کاربران پلی استیشن پلاس باشید، از تاریخ ۳۱ خرداد ماه (۲۱ ژوئن) تا تاریخ سه تیر ماه (۲۴ ژوئن) می‌توانید این بسته الحاقی را تجربه کنید. این در حالی است که کاربران عادی، از تاریخ هفت تیر ماه (۲۸ ژوئن) تا تاریخ ۱۰ تیر ماه (یک جولای) می‌توانند Iceborne را روی کنسول‌شان تجربه کنند.

کپکام در ادامه اعلام کرده است که سه ماموریت متفاوت برای کاربران در نظر گرفته شده است که باتوجه‌به سطح‌شان در بازی، می‌توانند آن‌ها را انجام دهند. کاربرانی که به‌تازگی وارد جهان مانستر هانتر: ورلد شده‌اند، می‌توانند هیولا Great Jagras را شکار کنند، این در حالی است که کاربران سطح متوسط، می‌توانند ماموریت شکار هیولا Banbaro را انجام دهند. در انتها اگر جزو کاربران حرفه‌ای Monster Hunter: World هستید، می‌توانید Tigrex را شکار کنید.

همچنین تمامی سلاح‌های بازی اصلی در این نسخه بتا در دسترس هستند و پس از شکار هر هیولا، آیتم‌های قابل استفاده بازی را کسب خواهید کرد که در نسخه اصلی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. بسته الحاقی Iceborne بازی Monster Hunter: World در تاریخ ۱۵ شهریور ماه (۶ سپتامبر) در اختیار کاربران پلی‌استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار خواهد گرفت و در انتهای زمستان هم برای کاربران کامپیوتر عرضه می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده