// سه شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

معرفی بازی کارتی Magic: The Gathering - Arena برای رقابت با Hearthstone

بازی کارتی Magic: The Gathering - Arena برای رقابت با بازی محبوب Hearthstone و دیگر بازی‌های کارتی آنلاین معرفی شد که به صورت رایگان منتشر می‌شود.

در چند سال گذشته بازی‌ کارتی آنلاین طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و از جمله بازی‌های معروف این سبک می‌توان به Hex، Shadowverse، Eternal، The Elder Scrolls: Legends، Hearthstone و بازی Gwent اشاره کرد. تمامی این بازی‌ها، بخش دیجیتال بازی‌های کارتی را تقویت کردند و طبق اعلام موسسه SuperData در سال ۲۰۱۷ بازی‌های کارتی آنلاین درآمدی معادل ۱.۴ میلیارد دلار را کسب کرده‌اند که بیشترین درآمد حاصل شده نیز مربوط به بازی Hearthstone است.

طبق آخرین اخبار، استودیو Wizards of the Coast بازی Magic: The Gathering - Arena را برای رقابت با بازی پرطرفدار Hearthstone و دیگر رقبایش معرفی کرد. این بازی کارتی به صورت رایگان (Free To Play) برای کامپیوتر عرضه خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌ نام در بتای محدود بازی اقدام کنند. بازی از موتور گرافیکی محبوب Unity استفاده می‌کند و این قابلیت را دارد تا در آینده، سازندگان بتوانند بازی را برای تلفن‌های همراه نیز منتشر کنند. بازی دارای ۲۷۹ کارت از دسته ایکسالان است و سازندگان برنامه‌هایی برای اضافه کردن حالت‌ها و دسته‌های مختلف در آینده دارند.

از دیگر بازی‌های استودیو Wizards of the Coast می‌توان به بازی Dungeons & Dragons اشاره کرد اما بازی کارتی Magic: The Gathering - Arena را می‌توان نقطه عطف کارنامه آنها نامید. هنوز استودیو سازنده جزییات مربوط به قیمت کارت‌ها و دسته‌های مختلف بازی Magic: The Gathering - Arena منتشر نکرده است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده