// سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

تصاویری از بازی انحصاری City Shrouded in Shadows منتشر شد

بازی City Shrouded in Shadows، انحصاری کنسول پلی‌استیشن 4، میزبان چندین عکس با کیفیت از روند بازی آن شد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) و استودیو گرانزلا (Granzella) تصاویر با کیفیتی از بازی City Shrouded in Shadows منتشر کردند.

عکس‌های جدید Kaijuهای غول‌پیکر این بازی را نشان می‌دهد، قهرمان و موجوداتی که در دنیای این بازی حضور دارند و برخی از آنها از شهر شما محافظت می‌کنند در حالی که بعضی از آنها قصد دارند شهر شما را نابود کنند. موجودات یاد شده شامل موترا، گیاوس، پنجمین فرشته اوانجلیون و الترامن تیگا و کری‌لوید ۲ می‌شود.

تصاویر منتشر شده برخی از درگیری‌های این بازی را به تصویر می‌کشد که گویا مبارزه این موجودات هم روی زمین و همچنین در هوا صورت می‌گیرد. تصاویر دیگر، مبارزه بین دو کاراکتر یعنی موترا و باترا را نشان می‌دهد که در آن شاهد تخریب ساختمان‌ها و پل‌ها بودیم. در آن سو، کری‌لوید ۲ به شهر حمله‌ور شد اما با الترا‌من تیگا روبرو شد که برای محافظت از شهر خود سریعا در صحنه حضور پیدا کرد. در این درگیری نیز شاهد تخریب برخی از قسمت‌های شهر بودیم.

قهرمانان این بازی از حرکت‌های پایه نظیر راه رفتن، دویدن، جاخالی دادن و خزیدن، بهره می‌برند. قهرمان شما دارای نوار انرژی‌ای است که استفاده از این حرکت‌ها از انرژی آنها کسر می‌کند و در صورت اتمام انرژی، قهرمان شما مدت زمان کوتاهی از این حرکت‌ها ناکام می‌ماند. از حرکت‌های دیگر می‌توان به تخریب کردن در‌ها و غلتیدن اشاره کرد.

سیستم‌های دیگری قبل از شروع مبارزات در بازی گنجانده شده است که به طور مثال کاربران می‌توانند با انتخاب جواب‌های خود در گفتگو با حریف، روند بازی خود را تغییر دهند. از دیگر ویژگی‌هایی که می‌تواند روند بازی شما را تغییر دهد می‌توان به ظاهر‌های مختلف قهرمانان اشاره کرد که حتی در سیستم کات‌سین‌های این بازی نیز دخالت می‌کند، طوری که در صحنه‌های سینمایی شاهد همان پوسته یا ظاهر قهرمان خود خواهید بود. پس از اتمام مبارزات صفحه‌ای برای کاربران به نمایش گذاشته می‌شود که اخبار همان روز را به نمایش می‌گذارد و تیتر‌های اخبار عملکرد قهرمانان را نشان می‌دهد.

در ادامه می‌توانید تصاویر موجودات این بازی را مشاهده کنید.

City Shrouded in Shadows

در ادامه می‌توانید تصاویر برخی از شخصیت‌های این بازی را مشاهده کنید.

 City Shrouded in Shadows

بازی City Shrouded in Sadow قرار است در تاریخ ۲۷ مهر ماه (۱۹ اکتبر) در ژاپن به طور انحصاری برای کاربران پلی‌استیشن 4 عرضه شود. گفتنی است که  نسخه پلی‌استیشن ویتا این بازی به تازگی لغو شده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده