// پنجشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

طرفدار مگا من پروژه خود را با نام بازی Mega Maker معرفی کرد

بازی Mega Maker به دست یکی از طرفداران Mega Man توسعه یافته است که به شما اجازه می‌دهد در آن به طراحی نقشه‌ها بپردازید.

در جدید‌ترین اخبار بازی، پروژه جدیدی با نام بازی Mega Maker معرفی شده است که به دست یکی از طرفداران سری مگامن در حال توسعه است و قرار است همانند بازی Super Mario Maker به کاربران اجازه دهد که به سلیقه خود مراحلی را در این بازی طراحی کنند. اگر این بازی توسط ناشران متوقف نشود در تاریخ ۲۴ تیر ماه (۱۵ جولای) منتشر خواهد شد.

این پروژه محتویات نسخه اول الی ششم بازی Mega Man را در خود جای داده است و سازندگان این بازی محتویات جدیدی همچون پس‌زمینه‌ها، بیش از ۱۰۰ نوع ظاهر‌ جدید برای سطوح بازی و ۱۲ ربات برای آن در نظر گرفته‌اند. همچنین موسیقی متن این بازی به دست Cosmic Gem به سبک قدیمی و MIDI طراحی شده است.

در ادامه می‌توانید توضیحات سازنده را در مورد این بازی مشاهده کنید:

بازی Mega Maker یک اثر جدید است که به شما اجازه می‌دهد مراحل بازی Megaman خود را به دلخواه طراحی کنید و آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. شما می‌توانید از مراحل اصلی گرفته تا مراحل معمایی را در این بازی طراحی کنید و با دنیا به اشتراک بگذارید تا دیگران نیز بتوانند مراحل شما را بازی کنند.

همچنین قرار است هزینه سرور‌های این بازی به کمک طرفداران از طریق سرویس Patreon تامین شود و هدف آنها جمع‌آوری ۱۵ دلار به صورت ماهیانه است. البته بازی به طور رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت.

توسعه این بازی از سپتامبر سال گذشته به دست یک نفر آغاز شد و با گذشت زمان نفرات بیشتری به آن ملحق شدند، خالق این بازی در وب‌سایت رسمی آن نوشت:

این بازی به واسطه‌ی موتور Mega Engine که توسط سازنده همین بازی ساخته شده است، توسعه یافته است. پس از عرضه این بازی قرار است ما همچنان به توسعه آن ادامه دهیم و محتویات بیشتری را به طور مثال از بازی Mega Man 7 به این بازی اضافه کنیم. با ما همراه باشید!

از پروژهای دیگری که به دست طرفداران توسعه یافته است می‌توان به بازی Mega Man 2.5D اشاره کرد که هم‌اکنون دارد به کار خود ادامه می‌دهد، پس احتمال می‌رود که این بازی نیز بتواند راه خود را ادامه دهد.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Mega Maker را تماشا کنید و به موسیقی زیبای آن گوش دهید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

|  |


منبع Kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده