// جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۰

اکتیویژن لیست بازی‌ های خود در نمایشگاه E3 2017 را منتشر کرد

کمپانی اکتیویژن لیست بازی‌های خود در نمایشگاه E3 2017 را منتشر و در این میان ظاهرا باید منتظر یک معرفی با محوریت بازی Crash باشیم.

دیگر زمانی تا شروع نمایشگاه E3 2017 باقی‌ نمانده است و روز به روز اخبار بیشتری حول این نمایشگاه منتشر می‌شود. در همین راستا کمپانی اکتیویژن لیست بازی‌های خود در این نمایشگاه را منتشر کرد. طبق جدیدترین اخبار بازی، در نمایشگاه E3 2017 شاهد بازی Destiny 2، بازی Call of Duty: WWII و بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy خواهیم بود. همچنین اکتیویژن در ادامه اعلام کرده است که در کنار این سه بازی، یک معرفی با محوریت بازی Crash نیز انجام خواهد شد.

حال در این میان می‌توان بزرگتترین نمایش را به بازی Call of Duty: WWII اختصاص داد. بازی که موارد زیادی از جمله دیویژن‌ها را برای نمایش دارد. دیویژن‌ها ویژگی جدید بازی هستند که به شما اجازه می‌دهند از بین پنج کلاس تعبیه شده برای بازی یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و به بازی کردن بپردازید. به عبارتی در اینجا دیگر شاهد شخصی سازی سنتی کلاس‌های خود در بخش چند نفره بازی نخواهیم بود. لیست دیویژن‌های بازی به شرح زیر است

  • Airborne: سربازانی برای مبارزه کردن که سریعا حرکت کرده و صدایی از آن‌ها نخواهید شنید
  • Mountain: این دسته از سربازان تخصص خاصی در شلیک‌های دقیق و مرگبار دارند
  • Infantry: در این دسته می‌توانید از سلاح‌هایی که دارای نیزه هستند استفاده کنید
  • Armored: در این دسته از سلاح‌های سنگین برخوردار هستید
  • Expeditionary Force: این دسته از سربازان دارای آیتم‌ و سلاح‌های انفجاری و آتش زا هستند

در کنار دیویژن‌ها، شاهد حالت War بازی Call of Duty: WWII هستیم. حالتی که به کمک استودیو ریون (Raven Studio) طراحی شده و قرار است در جریان آن شاهد جنگ‌های عظیم در محیط‌های خاص جنگ جهانی دوم باشیم. در این حالت کار تیمی کلید پیروزی شما در طول مبارزات است. در آخر نیز شاهد بخش Hedquarters هستیم. جایی که می‌توانید به رقابت کردن، دریافت پاداش و مشاهده دست‌آوردهای خود پرداخته و به سایر دوستان‌تان متصل شوید.

دومین نمایش بزرگ ظاهرا مربوط به بازی Destiny 2 است. همچنین استودیو بانجی، سازنده بازی، و کمپانی اکتیویژن اعلام کرده‌اند که بازیکنان می‌توانند بخش داستانی بازی Destiny 2 را به همراه بخش رقابتی و مشارکتی تجربه کنند. در آخر گفته شده است که در نمایشگاه E3 2017 و در جریان نمایش بازی Destiny 2، شاهد به نمایش درآمدن کلاس Arcstrider Hunter هستیم که این کلاس زیر مجموعه گاردین‌ها است.

در آخر به بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy می‌رسیم. بازی که تقریبا دو هفته پس از نمایشگاه E3 2017 عرضه خواهد شد. در ادامه اکتیویژن اعلام کرده که یک نمایش مخصوص با محوریت بازی کرش در نظر گرفته شده است که متاسفانه هیچ اطلاعات دیگری حول این موضوع منتشر نشده است و نمی‌دانیم قرار است چه موردی را مشاهده کنیم.

در آخر نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا شاهد یک بازی جدید از مجموعه کرش خواهیم بود یا پای یک بازسازی دیگر در میان است؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده