// چهار شنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

توسعه بازی Final Fantasy VII Remake در استودیو داخلی اسکوئر انیکس دنبال می‌شود

اسکوئر انیکس اعلام کرد که توسعه بازی Final Fantasy VII Remake در استودیو داخلی این کمپانی ادامه پیدا خواهد کرد.

قطعا یکی از مورد انتظارترین بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن 4، بازی Final Fantasy VII Remake است که در نمایشگاه E3 2015 معرفی و در رویداد پلی‌استیشن اکسپرینس همان سال ویدیویی از گیم‌پلی بازی منتشر شد. حال مدت زیادی است که گفته می‌شود این بازی در پروسه ساخت و توسعه به سر می‌برد و هنوز منتظر اخبار بیشتر و امیدبخش‌تری از آن هستیم.

طبق جدیدترین اخبار بازی، نائوکی هاماگوچی، رهبر پروژه، در جریان یک لایو استریم اعلام کرده است که ساخت بازی Final Fantasy VII Remake به استودیوی داخلی کمپانی اسکوئر انیکس منتقل خواهد شد. هاماگوچی که اخیرا روی بازی Mobius: Final Fantasy کار کرده است، در ادامه لایو استریم خود پست جدیدش (رهبر پروژه بازی Final Fantasy VII Remake) را تایید کرد و گفت که همچنان پست قبلی خود را ترک نکرده است. 

نائوکی هاماگوچی دلیل این تغییرات در پروسه ساخت بازی را کنترل کامل روی فرآیند ساخت بازی در یک برنامه زمانی ثابت اعلام کرد تا اعضای تیم بتوانند کیفیت این بازی را تضمین کنند. همچنان اعلام نشده است که بازی Final Fantasy VII Remake در چه مرحله‌ای از ساخت به سر می‌برد؛ ولی امیدواریم در نمایشگاه E3 امسال اخبار و ویدیوهای بیشتری حول این بازی را تماشا کنیم. 

در آخر نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده