// چهار شنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

تاریخ انتشار بازی Deemo: The Last Recital مشخص شد

کمپانی Acttil تاریخ انتشار بازی موسیقی ریتمیک Deemo: The Last Recital را برای پلی‌استیشن ویتا مشخص کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی کمپانی اکتیل (Acttil) و استودیو پی‌ام (PM) اعلام کردند که بازی Deemo: The Last Recital به صورت دیجیتالی در تاریخ ۲۹ فروردین ماه (۱۸ آوریل) با قیمت ۱۴.۹۹ دلار برای کنسول دستی سونی یعنی پلی‌استیشن ویتا در آمریکای شمالی منتشر می‌شود.

بازی Deemo: The Last Recital که از صفحه لمسی پلی‌استیشن ویتا پشتیبانی می‌کند به کاربران اجازه می‌دهد که با لمس کردن نت‌های این بازی از موسیقی آن لذت ببرند. در کنار درجه سختی‌های مختلف، داستان این بازی در مورد دخترکی است که با کمک موجود افسانه‌ای به نام Deemo قصد دارد به دنیای خود برگردد.

در این بازی بیش از ۱۰۰ موسیقی گنجانده شده است که آثاری از آهنگسازان مختلف و سبک‌های متنوع در آن پیدا می‌شود. از سوی دیگر اعلام شد که سازندگان قصد دارند با محتوای اضافی در قالب یک بسته الحاقی موسیقی‌های جدیدی را به این بازی اضافه کنند، ضمنا احتمال می‌رود نسخه فیزیکی این بازی برای آمریکای شمالی نیز در دست تولید قرار بگیرد.

از طرفی اعلام شد که نسخه اروپایی بازی Deemo: The Last Recital در دست ساخت است ولی هنوز به تاریخ انتشار آن اشاره‌ای نشده است.

هم اکنون این بازی دارای یک نسخه فیزیکی است که در آسیا عرضه شده است و از زبان انگلیسی نیز پشتیبانی می‌کند، کاربران برای بهره بردن از موسیقی‌های اضافه شده در این بازی باید اشتراک PSN مربوط به این مناطق را در اختیار داشته باشند.

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده