نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۵ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

Beyond Good & Evil 2 بازی بسیار مهمی برای یوبیسافت است

میشل آنسل، خالق Beyond Good & Evil 2 اعلام کرد که این بازی بسیار برای یوبیسافت مهم است.

در مصاحبه‌ای که اخیرا میشل آنسل، خالق بازی Beyond Good & Evil 2 با وب‌سایت کوتاکو انجام داد، اعلام کرد که این بازی، بسیار برای Ubisoft مهم است و آنها به صورت بسیار جدی در حال توسعه بازی هستند. در ادامه وی افزود که او و تیمش پس از بازی Rayman Legends به صورت بی‌وقفه در حال کار بر روی قسمت دوم Beyond Good & Evil هستند. وی همچنین گفت که بازی زمان زیادی تا تمام شدن فاصله دارد و برای یک رونمایی کامل، نیازمند کار بیشتری است.

بازی Beyond Good & Evil 2 در سال ۲۰۰۸ به صورت رسمی رونمایی شد و تا پایان تابستان سال ۲۰۱۶، هیچ خبری از آن نبود. در همین زمان بود که آنسل با انتشار عکس‌هایی از این بازی در اینستاگرام، ساخت آن را به نوعی تایید کرد و در نهایت در ماه اکتبر امسال، این بازی به صورت رسمی برای بار دوم رونمایی شد.

آنسل پیش از این نیز گفته بود که محدودیت‌های تکنولوژی باعث شده که ساخت بازی این همه مدت به طول انجامد:

ما سوالات بسیار زیادی داشتیم که نمی‌توانستیم آنها را پاسخ دهیم زیرا هیچ موتوری وجود نداشت که بتواند تمام بعدها و سرعتی که ما نیاز داریم، مدیریت کند. سوالی که ما از خود می‌پرسیدیم این بود که اگر هیچ موتوری فیزیکی نتواند بازی را مدیریت کند، ما چگونه باید این کار را انجام دهیم؟

توضیح دادن ساخت یک بازی از نقطه نظر تکنیکی، کار بسیار دشواری است. در حال حاضر، بازی‌ها دیگر فقط به پالیگان‌ها خلاصه نمی‌شوند. هوش مصنوعی، سیستم‌های پیچیده و موارد بسیار دیگری در ساخت یک بازی دخیل هستند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده